Är det någon som
badat ute ännu… och hur varmt var det i vattnet, tror du? Jag är nyfiken eftersom vi är på väg imorgon…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag har badat!!!!
O varmt var det INTE… ca 16 grader 
Zabelle
Här är det ungefär 14 grader Huuuuuuuuuu! Inga dopp!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inte än (i Sverige) men jag ser fram mot det!
Hmmm - och jag som måste bada i dammen där vi bor i skogen, för att tvätta mig… huvva - men det ska nog gå - friskt blir det!
Tänker bada ut idag, men fuskar & badar i mina föräldrars pool som har 26 grader.
Amor Vincit Omnia
#Fusk fusk 
# 6 Jag vet….men lovar att ta ett dopp i havet också 
Amor Vincit Omnia
Jag återkommer med rapport om värmen i vattnet och hur ren jag är… särskilt i håret 

Huuu, här blir det inte utomhusbad förrän det verkligen är varmt. Men dottern har badat och till och med hon tyckte att det var kallt!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag får bli smutsig till tisdagkväll, det hör jag… 
Nix.. Inget bad än, men jag är sugen :-)
Jag badade på riktigt idag, alltså doppade mig mer än upp till låren, och det var jätteskönt i vattnet! 
de sista tre -fyra åren har jag badat i havet i maj eller tidigt juni,de första var så dykare i torrdräkt frös när de tittade på..,de senaste var så varma runt nationaldagen att jag(vi) låg i länge (Varberg &Marsstrand)
iår,har det bara varit fötterna,Vättern igår..då var det ..uppfriskande.. :- )
penke
Innan helgen är slut ska jag berätta om det är badvänligt i Stockolms skärgård. Inte för att jag ska göra det - men jag packade ner gubbens badbyxor, så han tar sig nog ett avskedsdopp innan vi åker hem för sista gången.
Fram tills nu har det ju bara regnat och varit kallt, så havet har nog inte hunnit värmas så mycket än. men jag inbillar mig att bad i liten sjö är varmare. Inte så mycket vatten att värma upp 
Här är en bild från premiärdyket för några år sen.
plask på er! 

Varm i vattnet kan jag säga - i skogssjön är det ca 23 grader igår och i "stadssjön" Runn var det nog ca 25 men där var det smutsigare vatten…
Idag har jag & sonen premiärbadat i havet. Hur gott som helst, riktigt varmt faktiskt men förmodligen för där var väldigt långgrunt. Perfekt för lillfisen kunde springa lååångt ut i havet med vatten bara en bit upp på benen 
Amor Vincit Omnia
Nu skulle jag verkligen behöva mig ett dopp *flämt* Men jag vill inte gå o bada själv.. Ska fråga mamma om hon kan följa med o hålla handen *hihihi*

Jag badade i helgen i två olika sjöar och på ena stället var det 18 grader och på det andra 22 grader (jag hade med mig en badtermometer) och dessa 4 grader gjorde stor skillnad, även min 6åring föredrog 22 grader :-) Vid 18 var det domnande…

Min kropp njuter av värmen….så jag vill inte kyla ner mej 
slow starter
nu har jag badat/doppat mig i tre olika,
förra torsdagen i Vättern
i lördags i en insjö..mellan Sjöarna
idag i Östersjön
Nu är det bara Vänern o Västerhavet kvar.. :- )
Jag tycker det är Livskönt när det är riktigt varmt,hoppas på "Tropiska nätter" snart igen,efter värme-vilan som snart lär komma,några dagar
Fleece o långisar (?) :-)
penke
#20 Håller med, hoppas att det varma kommer åter efter, det som låter som fleece och långisar… och varma strumpor för mig som har frusna leder…
Men sitter ni och talar om varma kläder i denna värme *flås* *slurp* Ahhhh… hur kan ni!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
längtar efter bad just nu…
Jag skulle vilja ha ett badställe med rätt förutsättningar för mig, men såna ställen är sällsynta. Här finns bara strandbad och dem kan jag inte nyttja.
Det som syns på Maggans bild i #14 tror jag skulle kunna funka om bara stegen har flata steg istället för runda