Fredag!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här tycker jag att vi kan ha fredas mys..O bus…
Så att vi får oss lite goa skratt…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hahaha. Robert Gustavsson är bara föööör bra! Han har inga hämningar tror jag! :-)
Sjunger gör han också!
Robbert G. Han bjuder på sig själv..Hans miner är ju bara för goa…
En annan mas som kan det där med miner är den här!
Beane är inte min favorit.Men denna var faktist väldigt rolig..
Fredagsmys i egen tråd var en bra idé chik, det tycker jag vi kan ha som tradition varje fredag 
Tyvärr laddar mitt trådlösa modem så långsamt så har jag inte tålamod att vänta på tubarna - men Robert Gustavsson är alltid vansinnigt rolig. Mr Bean är också kul fast på ett helt annat sätt 
Chik, jag tror mig ha förstått att det här är en av dina favoriter. Min beundran har hon iaf! ;-))
ja sally.Jag står så med armarna.Så när vi är i afären, så går ingen i vår familj med mig.Dom låtsas som jag inte fins..Hur förvirrad är man inte..
Sen har vi ju Mia o Klara..Huva vad man kan känna igen sig..
Nä nu är det middag som gjäller död gris med gräddsås o Potatis o grönasaker..Inte bra kallas för vitaminer.men det ser fint ut när man lägger upp det.
Grönsaker som är sååå gott! Jag kan inte vara utan!
Ha ha ha - bra med skratt ;)
#9 ja, grönsaker är gott och går inte att vara utan. Har funderat lite på att bli vegetarian men kallar mig grönsaksätare… tror att det finns ett finare namn på den som oftast äter grönt men har animalisk föda som komplement ibland.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Haha.. Robert G är ju bara för rolig :-D
Lagarna för var inte så stränga..Lite mer flexibla..
1928 inträffade en materiellt svår bilolycka på riksvägen mellan Örkelljunga och Åsljunga.
Det var en Örkelljungabo som körde på en köpman från Skånes Fagerhult.
Vid den efterföljande rättegången i Klippan sades det att Örkelljungabon som var orsak till olyckan fick en
förmildrande dom därför han hade druckit brännvin och därför hade svårt med att styra.
Citat ur körkortsbok år 1920:
De som vållar bilisten de största bekymren, äro dock lekande barn och nervösa fruntimmer. De förra äro under lek både blinda och döva. Att signalera åt dem hjälper i regel ej, och ofta komma de framrusande så nära vagnen att signalen icke blir av betydelse. Där man väntar sig lekande barn såsom vid skolor, lekplaner etc, bör man endast köra fram med yttersta varsamhet, ty man kan sällan hjälpa sig med annan manöver än att stoppa vagnen. Damer är ofta lika svåra som barnen, ty vid en hornsignal tappar de ej helt sällan koncepterna. Att de efter att ha passerat trefjärdedelar av gatan utan vidare vända för att nå den gångbana de nyss lämnat är intet sällsynt. Ja två, tre gånger kunna de springa fram och tillbaka framför bilen. Stanna och låt dem komma upp på gångbanan! Handla i övrigt som vid möte med spårvagnar.
..vimsiga kvinntimmer o lymlar är inte det enda som besvärar en fordonsframförare..
igår gick det ut en katt framför min bil…lååååååååååååångsaaaaaaaaaaamt,satte sig dessutom ned,kikade på mig..vände sig om,blev nyfiken på gatbrunnen…
det blev kö bakom mig..
katten kikade en stund till på mig,sedan åter till gatbrunnen,då var jag på väg ut för att lyfta undan missen..,då h*n valde att ..strosa av gatan…
eg. är det ganska kul… :- )
penke
TGIF
Härliga filmer. Härligt med fredag ledig hela helgen, Men i morgon ska jag på möhippa.
Möhippa låter kul! Hoppas ni får riktigt trevligt och att ni får fint väder!
Zabelle
(#16)
jupp,det låter kul..glöm inte hjälm och minnesluckor… :- ) (å kamera)
penke
Ja det här med minnesluckor får man absolut inte glömma… ;-)
Sen går det bra at visa bilderna för oss!!!!!
Zabelle
hehe Vi kommer hitta på en hel del. Ska skjuta lerduvor Sen ska vi dansa magdans,,,haha Jag dansa magdans, De måste filmas. Kan knappt dansa vanligt. Senare på kvällen blir det mat och dans.
ja jag ser verkligen fram emot bilderna stina 
När jag dansar magdans maggan? Jo dom bilderna vill jag också se. Tror mer att hela kroppen kommer snurra än min mage
Ja naturligtvis när du dansar magdans stina! Det blir säkert jättebra! 
Blir det något på filmen så visar jag de.. hehe
Bra och tack stina - det blir kul att se - om det blir nåt 
Stina!!Vad roligt du får.
Jag hoppas också på en liten film..
Ha det så trevligt.
Tack jag återkommer med rapport