Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 312 ggr
Cristine
0

Så här ser det ut

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

on mercury! Lägg märke till att på vänster sida har du ett galleri som du kan gå in och titta på.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Oh, vad häftigt!

Jag tittade i galleriet på alla otroliga bilder och det slog mig att jag önskar att jag var ung, hade perfekt kondis och austronatutbildning och att jag kunde fått åka med nån gång på en rymdfärja!

Jag skulle ha gillat det!Skrattande

Cristine
0

Jag som jämt har varit så tuff i alla lägen vet inte om jag skulle våga.Tungan ute

penke
0

…. ¿ var e´brudarna ? :- )

jag kan inte låta bli att låta tanken flyga,hur "allting" upprepar sig i universum,micro och macro-kosmos,tycker det även ser ut som ett osopat betonggolv eller närbild av en ..kind,under peeling..

det är oxå så rysligt öde,även för att vara en obebod planet,det är SÅ påtagligt .. :- /

vet du från vilken "höjd över marken" det är fotat,undrar hur stora ..gruskornen är ?

penke

Cristine
0

Nej, de brukar skriva allt info i textraderna under bilden men det står inget om det.

Mavios
0

Med tanke på att man ser rundningen av horisonten borde fotot vara taget på ganska hög höjd.
Det hade varit kul att se ett foto av jorden från samma höjd, så man hade något att relatera till, hur det "borde" se ut.
Spännande med foton från våra rymdliga grannar.
Själv skulle jag itne vilja vara austronat, jag är allt för jordbunden för sådana äventyr.

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

chik
0

Ja Vilken häftig bild..Man skulle kunna tänka sig sjöar höga berg o dalar o skog.Med bra fantasi.

Men så var det ju det..På Engelska..

O jag säger som Mavios.Håller mig med bägge fötterna på jordskorpan, släpper inte det taget.

Lena.P är jag i verkliga livet.

penke
0

ot..jag har min mercury mitt i aquarius ..

(#5)

horisontens rundning är väl lätt att luras av,då planeten är "ganska liten",vi är så ..vana vid jordens rundning.

en annan rymdfråga/fundering jag hört,är att vi inte riktigt  bor i galaxen vintergatan än,utan i en mindre galax på Väg att ..uppslukas av vintergatan,är det någon annan som hört om det oxå ??

penke