Singeltokans kärlekstankar nr 2
Ja, detta blir då uppföljaren på min tråd om singeltokans tankar om kärlek. Jag finner mig redan sedan förra trådstarten vara i ett helt annat stadie än då, dvs nu är jag sådär riktigt tonårsförälskad. Var nog det då också men insikt kommer inte alltid så vidare snabbt.
Jag gör mig nu till antingen offentligt åtlöje med denna tråd eller möjligtvis en liten kärlekshjälte som vinner sin hjärtans man i slutet.
Oavsett så är jag så tacksam över att jag efter allt jag genomgått i livet ännu kan känna. För det trodde jag faktiskt ett tag inte var en möjlighet.
Så häng på ni som vill !
Kramar
Amor Vincit Omnia
I,m hanging on!! 
We are two!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Härligt girls !
Jag måste säga att jag är lite småförälskad i Mammis fantastiska Avatar också, på något sätt så kände jag när jag såg den första gången att det var ju så klart att det var du 
Och Cristine, det där med din fil eller flingor…minns inte riktigt men det var om tecken i frukosten. Jag tolkade det som upp och ner Ifö, dvs det märke som toalettillverkare har och du har ju fått en innetoa 
Amor Vincit Omnia
Ja jag följer gärna tråden, för jag vill ju såklart du ska få din man
Vi sitter nästan i samma sits du o jag Madde, så jag avundas inte dig.. Än 
#3 Ja kanske det, en toa i filen.
Jaa jag följer tråden och håller tummarna för Mads!
" Var nära naturen - var när dig själv "
..nog för att det är ..alldeles,alldeles ..hemskt underbart,att vara i den där förälskese-fasen …*suck&ler*
dels är det så underbart.och ängsligt..att man inte vågra fråga/ta fram grott-klubban för att få det där svaret,man dels längtar efter och samtidigt är livrädd för ..(att det är .."fel") så man våndas hellre än vågar. …
även vi hade den där sniff&doft-kollen,hade det inte varit klart.. då fanns det andra hinder..
I efterhand tycker jag det nästan är löjligt,att jag varit så blind,jag har ibland trott att hon knappt .."sett åt mitt håll",men det gjorde hon varenda sekund jag inte sneglade åt henne,och så självklart det var efteråt *ler* …. o ibland tyckte min tröghet bara var ..charmig,och satte fart själv :- )
visst kan ovissheten vara ljuvlig,men det är inget emot vad vissheten är !
jo,den kan vara smärtsam.
då man då hämtat andan,vårdat sitt hjärta,är det ett avstamp , erfarenhet inför nästa förälskelse .. :- )
It´s better to lost in Love,than nerver loved at all !
(På´at,fattar han inte sitt eget bästa slipper du slösa tid på ett ..sänke)
(ingen musiklänk NU)
penke
Nej madde du gör dig inte till offentligt åtlöje, men visst är du modig. Samtidigt så har vi nog alla nån gång varit där du är nu och minns känslan. Tack för att du vill dela med dig 
# 4 Soffe, härligt att du är med & följer och jag hoppas också för dig min vän !
# 5 Ja kanske,eller hur ? 
# 6 Tack söta du !
# 7 Din kvinna är lyckligt lottad med en man som kan uttrycka sig så vackert ! Jag tror nog att han faktiskt ser mig, men som min väninna sa: Han är ju lika blyg som du om inte värre 
Amor Vincit Omnia
# 3 Puss gumman!
Va bra att du kände igen mig! 
Tack Maggan, såg inte ditt inlägg innan jag gjorde mitt 
Kramar
# 10 Klart jag känner igen dig, känns som vi setts förr 
Amor Vincit Omnia
#9 Tack Madde
Du vet vart jag finns 
Jag följer din förälskelse med avundsjuka blickar!;-) ÅÅÅÅhhhhhh…..
OBS. Avundsjuk, absolut inte missundsam!
Det är en härlig fas i hela "prosessen" du är i just nu! :-))
Puttar upp den nya tråden och ser fram emot att följa dagens händelser. Lycka till idag Mads!!
Zabelle

Härligt med en ny fräsch förälskelsetråd!
Vet du Mads jag tycker att den här tråden är helt igenom positiv, absolut inget åtlöje här inte! Tvärtom så får jag minnen av den där sommaren när jag satt ute och väntade på att min nuvarande som jag precis hade träffat då, skulle komma fräsande över bron med sin bil… jag minns faktiskt lite av pirret i magen och hur ljuvligt det var bara att ha honom nära.
Så jag säger stort Tack Mads för den här tråden (och den förra)!! Och även om det stannar här så har du fått en underbar tid av pirriga känslor som väker livslustarna och för med sig en massa annat positivt! Bara att bli sedd stärker den egna självkänslan och man får ett stoltare steg och en säkrare blick!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Mads! Jag håller tummarna i dag också.Kram till dig! 

#0.. Här är en till som följer trådarna med stort intresse och håller tummarna hårt att det skall gå åt rätt håll! 
Kanon kul tråd.. så för mig blir du kärlekshjälte!
Helt klart!

Jag slänger in mig här också ……… vill gärna följa med och ser hur det går.
Jag behöver nog lära mig ett och annat på det området
så heja på mads……………. hade varit väldigt kul att vara i ditt ställe………
Sitter här nu och läser när lillfisen min sover sin lilla vila. Ett stort leende på läpparna har jag efter era härliga inlägg. 
Och så tänker jag att tänk om han visste hur omtalad han är när han står här utanför mitt fönster och mäter gipsplattorna.
Hoppfull: Härligt att du kan minnas ditt pirr från när du mötte din kärlek.
Vi har pratat ganska mycket idag, sonen ville ut och titta (eller rättare sagt jag ville) så vi gick ut och pratade lite med dem och kollade hur allt går. Fick höra att han observerat att lillfisen håller högt tempo från det att han slår upp ögonen varje dag samt att jag då inte är så morgonpigg. Han har berättat om hur han själv var som liten och vad för bus han hittade på. Sa om sig själv att han var mer vild än tam som barn precis som min son. Kallar sonen för kompis & lilleman och påpekar dagligen numera att förrådet är en snickeboa han bygger till Noah.
Så idag är rekordet vad gäller prat oss emellan, annars är det ju mest blickar och leenden. Behöver man vara såhär trevlig mot nån man jobbar hos ? Är han kanske alltid sån ? Fattar han inte att vi ska leva tillsammans ? 
Bettin65: Jag är då inte nån man-expert, tro mig 
Kram på er alla / tokan
Amor Vincit Omnia

Hahaha, han fattar!! Soklart! Självklart pratar man inte på om sin egen uppväxt så där hos folk man bygger hos… 
Jag kan inte sluta le, det gör tom ont i kinderna, jag kan inte prata normalt, jag funkar inte….tänk att människor kan påverka varandra såhär bara genom sin existens..helt galet ju.
Amor Vincit Omnia
#21 ….men underbart! 

Jaaaa, underbart! 
Kanske är du inte Expert men man kan väl lära av varandra i alla fall
Åh nej…tyckte han sa till kollegan nåt om att det var jobbigt att behöva jaga sin fru…fast jag vet ju att han är ogift så jag kan ha hört fel…men man kan ju kalla flickvännen fru också klart…
Hoppas jag hörde fel..
# 20 Hoppas hoppas…
# 24 Ja, klart kan man lära av varandra ändå !
Nu är de iväg på lunch och jag ska laga mat till mig och lillfisen. Och längta..och fortsätta hoppas…
Amor Vincit Omnia
#25 Han kanske sa: "Jaga en fru".
Följer också din förälskelse varje dag med stort intresse. Håller alla tummar och tår att det slutat lyckligt. Kör på. Kram .
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#26 Hoppas, hoppas….
Amor Vincit Omnia
Håller tummarna för att han sade "jaga en fru" och det medvetet för att du skulle höra… Karlar är listiga de också.
följer din förälskelse med spänning - jag kan sakna känslorna av att allt var pirrigt, nytt och lite okänt spännande mellan mig och maken. Kärleken har växt och ändrat form med åren, och jag vill inte byta ut honom mot någon som helst förälskelse, så det är extra välkommet att läsa om din istället. *ler*
Varmt lycka till!
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
#29 Instämmer helt i det du skrivit!!!
Du får väl fråga " har du och din fru några barn" eller " är dina barn lika busiga som du var?"
#31 ha ha ha precis så frågade min man när vi var i det här stadiet. Ljuva minnen!!! 
Zabelle

Håhå, nu har jag hittat hit också. Cristine berättade för mig om Modiga Mads, och romantiker som jag är kan jag ju inte bara låta bli att följa denna spännande tråd.
Underbart!
Kram!
Amor vincit omnia
Hej och välkommen till kärlekstråden sweethoney, som du ser växer spänningen här och vi villa alla veta hur det slutar.
Min lilla kärlekstråd… med tjejen som vet vad hon önskar sig men inte vågar ta det….
Han är sååååå fiiiiinnnn….min själsfrände oavsett vad, det är han för jag kan inte känna såhär om inte nåt universiellt var med…
Amor Vincit Omnia
Du måste våga Madde. Ta ditt lilla charmtroll och gå ut imorgon så blir det nog mer samtal, jag tror han har lättare att närma sig genom lillfisen. då kan du fråga ut honom lite fint.
Jaa jag väntar med spänning på att få höra om morgondagen!
Ta vara på de gyllene tillfällena!
Kram

Puttar upp den här högaktuella tråden…
Jag tycker att vi håller alla tummar för Mads idag. Kanske, kanske kan vi, genom att tänka hårt på att någon av dem ska ta ett initiativ, så hjälper vi till lite grand.
Ja, tankens kraft är något jag tror på.Bra intiativ Gunilla! 
Bra Gunilla, tankens kraft.

Tänker på dem så det knakar. 
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
Hallå Madde…..vad händer?
Åh ni är så härliga här inne 
Jodå, lillfisen & jag har varit ute och pratat massor idag. Han pratar mycket om sina vänners barn om allt de gjort och sagt. Lillfisen min är så glad för honom och plockar blommor och stenar och ger som små gåvor…men mer modigt än så har det än så länge inte blivit…jag hittar inte det rätta tillfället…
Kramar
Amor Vincit Omnia
Men Maaaadddeeeee! Vi förgås härinne…
Heja Madde! :-)
(#44)
..han berättar att han gillar o funkar med barn………..
GunillaF pratar om att hålla tummar,jag tycker du borde få loss ..tummen. :- )
och
Det finns inga ..rätt tillfälle,det finns bara NU
penke
(gå ut o fråga NU,hans jobbarkompis lär få reda på det vilket som..: …en fika imorgon ?
antingen får du baka,(eller dra för persiennen nästa vecka)..nää,OM så,ska han veta vad han missar.

Ja kom igen nu Mads… vad har du att förlora? Tänk om ingen av er vågar då förlorar du allt av rädsla… medan frågar du och han mot förmodan säger nej så vet du ju i alla fall, och då var han ju inte rätt ändå… ta dig ett glas vin så du får lite extra mod… det är ju fredag!!
Jo jag vet ju allt detta och ni har så rätt men det tar emot för mycket…2 meter ifrån bara…jag kan fråga, jag är inte rädd intalar jag mig 
Men visst är jag rädd, fullständigt skräckslagen faktiskt…
Amor Vincit Omnia
det är väl klart du är .."rädd"
hmm,det är egentligen fel ord..
brydde du dig inte,var han dig helt likgiltig,hade du inte ens tänkt på att fråga/undra
du vårdar det lilla instängda pirret för mycket,våga det *stora* fria..
(så kanske några andra ((som smygläser))oxå får modet.. ?)*ler*
penke

Satsa på vinet…
det tar bort en del av förlamningen, fast bara något glas förstås 
sattsa på honom..o häll i honom vinet… *hihi*
penke
Du måste gå på din egen känsla madde! Det är bara du som vet när rätta tillfället kommer 
Ja det håller jag med om! Gå på din känsla Madde! :-)

Hahaha… penke din knasboll 
Självklart har Maggan som är seriös rätt…

Varför överhuvudtaget fråga?……
Pejla in när de har fikarast, och kliv ut med kaffe och nått nybakat och säg "Vill du ha?" Låt lillfisen bära det nybakade, så kan bara inte säga nej….. *hehe*
Friskt vågat Madde, heja heja heja! 
Kram!
Amor vincit omnia
Ja lyssna på sweethoney! Hon vet och kan
Eller hur vännen 
*Viskar* så tyst det blev! Vad har hänt?
Instämmer!
men vi kan fortfarande bara hålla tummarna. Jag håller så dem blir blåa!!!
Men nu har de väl slutat för dagen?
Så här långa reklampauser brukar det väl inte vara eller hur….?
Vi sitter ju här bänkade och bara väntar på fortsättningen på kärleksstoryn! 
Min väninna och hennes dotter kom hit vid 16 när de var på väg att plocka ihop sig inför hemgång.
Han tittade på mig sa hon, när hon såg det tittade han bort…
Vi stod med 1 meter mellan oss innan han gick och jag försökte säga nåt men fick inte fram något för jag blir riktigt fysiskt påverkad, det låter löjligt men kemin är så stark att jag knappt kan prata. Min väninna sa att han stått likadant och försökt säga nåt flera gånger men inte fått fram ett ord.
Dagen avslutades med en lång blick, ögonkontakt, leende och sen ett hejdå.
Jag kan inte tänka på något annat, är barnledig i helgen och har inga planer så det kommer att bli en lång helg. Det här är ju som sagt helt galet…jag fattar ingenting…har nog aldrig i mitt liv upplevt något liknande…
Amor Vincit Omnia
Men Mads kan du inte skicka ett sms då och säga att du ville bjuda han på en fika eller nåt men vågade inte….Du är ju "ledig" hela helgen ju!!
Bor han på samma plats, kanske du ska ta väninnan med dej och göra en runda på stan/byn.
# 64 Jag önskar att jag vågade göra det…men han kommer igen på måndag så nja..inte än ifall han säger nej..
# 65 Vi bor i samma stad och jag har varit på stan med lillfisen hela eftermiddagen & kvällen 
Amor Vincit Omnia
aha lite för mycket folk på sluttampen där… 
Nu är det är bara att sikta in sig på måndagen…
Det känns som att du är så nära Madde
Kramis
Jamen tänk så dumt..nu sitter ni hela helgen och våndas och tänker på varandra när ni har kunnat vara tillsammans.
Om det är meningen så kommer rätt tillfälle! Det tror jag iaf!
ja och tänk vad jobbigt för oss som följer det hela som måste vänta hela helgen 
Funderar faktiskt på att skicka ett sms till vad jag tror är hans nummer ikväll, men samtidigt så vill han då inte ses så känns det kanske inte så kul för honom att komma hit på måndag…pinsamt för båda typ…
Amor Vincit Omnia
Det tycker jag du ska göra Madde, du har inget att förlora! Tycker han det blir pinsamt, so what, det överlever han nog! ;-))
madde du ska göra det som känns rätt ända in i märgen. Känn för tusan inte att du "måste" göra det ena eller det andra för att du har oss som är nyfikna.
om jag var du skulle jag tänka efter mycket noga och gå på magkänslan - lyssna inte för mycket på andra som "menar väl gubevars".
ta det lugnt bara och känn efter vad som känns rätt - det är bara du som kan veta det 
Du får väl skylla på oss här inne som hetsar dej! ;-))
Fast jag vet ju att jag vill hålla om honom, det känns ända in i märgen men min extrema osäkerhet gör att jag nog aldrig kommer att känna att rätt dag eller tid kommer…
Ni hetsar inte alls, det är härligt att få lite support på vägen 
Amor Vincit Omnia
Ja om du hade hans E-mail skulle du kunna skicka trådarna direkt, så behövde du inte säga något.
Skönt att höra att du inte tycker vi är allt för jobbiga och heta på gröten! Vi tycker ju bara det är såååå kul och vill dej allt gott gogumman vår!!;-))
# 77 ha ha ja, det hade ju inte skadat hans självförtroende i alla fall, eller så hade han blivit rädd för mig och mest tyckt att jag är läskig.
# 78 Tack söta du !
Så, ingen mailadress och inte finns han på Facebook. Skickar jag ett sms som ger reaktionen att han tycker jag är obehaglig som letat upp hans nummer samt för att han inte är intresserad så blir det mest jobbigt…men det är ju inte precis så roligt nu heller i och för sig..
Amor Vincit Omnia
Ja så är det..håller med Mammi. Vi vill bara se ett lyckligt slut.
Go for it gumman! Är det så att han inte nappar, ja då vet du det och kan börja fokusera på annat!
Kram på dej!
jamen vi vet ju inte hur han är funtad Cristine - han kanske skulle tycka att det var jättejobbigt att bli föremål för detta intresse! Jag är säker på att allt mansfolk jag känner skulle tycka det. Det här problemet med prestationsångest ska inte underskattas. Mitt budskap är att lämna de tu ifred! Nu är Maggan sträng! jag är övertygad om att madde fixar det här alldeles själv - kanske mera säker än vad du är själv madde - du är ingen liten flicka, du fixar det här - det vet jag!
Jag tror oxå att du fixar detta på egen hand Madde och att du kan ta dina egna beslut OAVSETT vad vi här inne kommer med för raggningstips! Men jag kommer då inte sluta följa den här tråden och peppa dej, förrän du ber mig sluta! ;-))
klart att vi följer med… 
Det är väl klart att man ska kunna ge tips - så menar jag inte!
men jag vill ju bara ge madde lite råg i ryggen 
Nu är det gjort, ett pinsamt sms är skickat till vad jag tror är hans nummer, jag vet inte till 100 % men avslutade sms:et med att skriva att om det inte är ***** som jobbar hemma hos mig så kommer detta sms helt fel.
Just nu sitter jag och darrar och känner mig så urdum och ångrar mig och kommer inte alls att längta till måndag mer…för om han inte svarar alls så vet jag ju inte om det gått fram eller om han bara tycker jag är helt off i huvudet…Jag gör aldrig sånt här så det känns inte som att det blir alltför mycket sömn inatt.
Kram på er
Amor Vincit Omnia
Här kommer en styrkekram till dig, Mads!!!
Wow Mads. Vet du….jag satt precis och tänkte att om det vore jag som träffat på drömprinsen så skulle jag inte kunnat hålla mig från att skicka ett sms. Det kommer att gå jättebra ska du se. Han har nog suttit och våndats för att han inte sa nåt idag och nu blir han lättad och tacksam.
Jippi och hurraaaa för Mads!!!! (Kvinnokraft)
Hurra för modiga underbara Mads!! Länge leve kärleken!! :-))
Tack Indiania, nu får ag snart gå och lägga mig för nu är jag precis helt slut. Inte för sms:et men har haft en galet rolig och aktiv dag med sonen som inte somnade förrän kl 20 samt alla dessa känslor så nu känns det som att nån dragit ut sladden…
Amor Vincit Omnia
#91 Stäng inte mobilen nu när du lägger dig!
Kram på dej vännen och kom i håg att det är inte alls ett pinsamt sms du skickat iväg utan ett kärleksfullt sms, så de så!
Nattinatti och sov sött!
Go Madde Go Madde!! Heja Heja :-)
Bra vågat mads! Om jag var du skulle jag somna lugnt i vetskapen att jag inte kan göra mer… jag tror att du kommer att få ett svar 
Ni är bara för goa hela högen.
Nu hoppas jag på åtminstonde ett svar som säger det ena eller det andra, jag vet ju att han är snäll så jag tror inte bara han skulle strunta i det.
Men åhh…varför ska det vara så komplicerat det här med känslor..
Kramar
Amor Vincit Omnia
Vad är komplicerat med känslor *oskyldig* 
# 95 Så sant, tack för kloka ord.
# 97 Egentligen är det nog aldrig mer komplicerat än vad man gör det ;-)
Amor Vincit Omnia
#98 Nä precis :-)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Till dej Mads…
Det behöver inte vara så komplicerat. Men det är väl lätt att säga för en tant med facit i hand… men jag minns den där underbara känslan när allt var nytt och skört och sårbart… det glömmer man aldrig…
men det kanske inte är åldersbundet. Jag har just fått bevittna min nykära svärmors beteende och hon är snart 80 - hon beter sig som en ung flicka, så det är väl aldrig för sent. Det är härligt att se 
WoW !
du vågade språnget *ler* var stolt över det !
nu ligger dina pinsamheter bakom dig,nu får vi se om han vågar ta emot,eller bara är pinsam..
Ångra bara vad du inte gjorde.
penke
*kramen*
penke har talat - vad mer finns att säga 
Håller tummarna för att det hamnade rätt och att du får ett svar. Hoppas på ett lyckligt slut!
Jag instämmer i det Mavios säger!!!
Tänker på dig, Mads!

Hoppas hoppas att du har fått ett svar!!!
Har du?
Kram Shar
Hon har oss på halster!

Åh vad modigt gjort Mads!
Hur har det gått?
Fick mitt svar nu på förmiddagen och det lät följande:
Hej, ett trevligt erbjudande men jag har en underbar flickvän så det går tyvärr inte. Men tack ändå..Ses på måndag. Mvh ******.
Känns trist men ångrar inte att jag vågade i alla fall. Modigt för att vara jag men nu vet jag att det är ju inte alltid vågat som vinner.
Känner mig mest dum över att jag då misstolkat precis allt han gjort, likaså min väninna och syster som bevittnat det…min magkänsla kanske inte är på topp…
Kramar
Amor Vincit Omnia

VA
men fy vilken otur! Lite underligt ändå att flirta så när man har flickvän… för flirtat har han ju gjort och uppmuntrat dig… synd!! 
Men vad bra att du fick veta ändå, så behöver du inte känna att du försökt knyta kontakt med någon som inte var med på noterna och lagt massor av tid och känslor på honom i onödan.
Ta hand om dig nu Mads och deppa inte för mycket även om det känns tufft precis nu!
Kramar om!
#109 Du är en modig tjej tänk på det, du vågar ta reda på saker och ting!
Kan förstå om du känner dig lite deppig men duslipper i alla fall gå i denna fruktansvärda ovisshet!
Du är en så go tjej Mads så du kommer att träffa någon frampå som värdesätter dig på rätt sätt.
Tänker på dig och lillfisen!
Varma kramar till dig!

Tusen kramar till dej!!
Friskt vågat!!
Shar

Oh nej va tråkigt Mads.
Jag tycker du är jättemodig som vågade ta steget i vart fall.
Så taskigt!! Tröstkramar till dig Madde! Modig som du va så förtjänar du bättre än så..
Tack allihop för så fin omtanke här i min lilla kärleks saga som inte fick det slut just jag önskade.
Men jag är glad att jag vågade vara modig och jag är tacksam över att jag har fått känna de känslor jag haft, så allt har ju inte varit helt förgäves 
Kramar
Amor Vincit Omnia
Du är bara så go Mads så jag måste krama om dig igen!
Det är bara ta nya tag mads - nu vet du ju att du kan och törs ;-)
kramar från mig
Men fy så trist Mads, vi trodde nog alla att han var ledig, för nog har han småflörtat med dej. Jag tycker som alla andra att du har varit oherhört modig och att historien förtjänade ett bättre slut, men nu vet du i alla fall vad du har att hålla dig till och inte behöver gå flera dagar till och tro att han kanske är intresserad
Stor kram till dej och lillfisen.
# 116 Tack för extra kramen, att kramas är aldrig fel !
# 117 Jo, nu vet jag att jag vågar och det är ju inte fel. Men intresserad och kär blir jag ju inte alls lätt så vi får se när nästa man fångar mitt intresse
. Sist var ju 1998….så jag bubblar inte precis till ofta 
Amor Vincit Omnia
Han finns därute Madde! :=) Tänk jag känner det precis som om det skulle vart jag som drabbats och det är nog fler än jag.
Kram
# 120 Ja, det hoppas jag verkligen att han gör…vill ju helst hitta nån någongång att kramas med och som då även vill krama mig. Inte kan man sitta här och hålla inne med alla kramar heller 
Jag försöker vara tapper, men just idag känns det klart lite trist. Men ikväll är det utgång med goda vänner så då får jag annat att tänka på.
Kramar
Amor Vincit Omnia
Ja så skönt att du ska ut och roa dej,det behöver du!
Kram
jag tror att du kommer att träffa någon snart mads. Du är ju redo för det nu - håll ögonen öppna bara, så hips vips är han där 
Stor varm kram till min modiga lilla Mads!! 
Du är så mysig och varm vännen så vips så är där en annan man som fångar ditt intresse, och som är ledig dessutom!! 
Puss på dej och röj fett i kväll!! 
Fina ni, vi får väl se om där finns nån fining kvar åt lilla mig 
Snart dags för ett bad innan kvällens äventyr, kroppen vill bara gå och lägga sig idag men en liten runda ut får det nog bli ändå.
Kramar
Amor Vincit Omnia
..du har iallafall gjort en medmäniska glad med din..vackra fråga
Grumpf*
svaret han gav,gav dig flera lärdomar,dels var han står,
dels att du *vågar*..för du kommer ju inte att nöja dig nu.. *ler'
misstolkar..hmm,din *magkänsla* visade vad DU känner,är inte det viktigt nog!?!
jag kan tycker det ibland är ..jobbigt/besvärligt med ..signaler jag skickar ut..eg.hur andra tolker dem,antingen vara sur o grinig,muttra o skälla alla för ¤%#&,nog för att det är ..tydligt,att man ogillar alla(andra)
eller att vara glad,vänlig o trevlig..hellredå att någon övertolkar det senare,om de inte ..frågar,eller jag ..råkar nämna om"flickvännen" om jag har någon just då
vara vänlig o kärleksfull med sin omgivning,borde väl vara ett normaltillstånd
*kramen*
penke
/på lånad datormaskin
Hejja dig, du kommer möta någon när som helst. Nu har du ju övat lite i att bryta isen med nå¨gon som intresserar dig.
Tråkigt att det inte gick vägen nu, men nästa gång…
KRAM!
Jag får ju ärligt erkänna att jag inte precis ser fram emot att det snart är måndag igen denna gång…Men, men nu är det som det är och man får väl vara lika trevlig som vanligt.
Kramar
Amor Vincit Omnia
Jag förstår dej men kör på som vanligt du och var som du brukar, det kommer att gå jättebra! Du har ju absolut inte gjort nåt "tokigt" glöm inte det!
Kram: Mammi
Javisst, han måste i varje fall känna sig väldigt smickrad,så han kanske till slut kan bli en trevlig vän
Han verkade vara mer generad än jag idag…men jag gick glatt ut för att hämta tidningen och fick ur mig ett klämkäckt godmorgon. Sen försvann han under förmiddagen och kom inte tillbaka på hela dagen så kanske bad han om att få komma till en annan arbetsplats eller så behövdes han inte just här för det sista snickeriet.
Amor Vincit Omnia
Bra gjort Mads! :-))
Kram: Mammi
Ps: Hade du trevligt i helgen?
Starkt gjort Madde!:=)
# 132 Tack. Helgen var tyvärr ingen jättehöjdare, en väninna var väldigt otrevlig i lördags och mors dag satt jag ensam hemma.
# 133 Tack vännen !
Just nu är det rackarns ensamt, men jag hoppas det kommer att kännas bättre snart. Har blivit kallad till en arbetsintervju istan idag så det är ju alltid nåt roligt !
Kramar
Amor Vincit Omnia

Lycka till med din intervju!!!!
Kram Shar
Fy va jobbigt! Att en kompis beter sig illa mot en är ju skitjobbigt, I know,suck! Sen ensam på morsdag på det, förstår att helgen inte blev så vidare kul då…. Men nu Mads kan det bara bli bättre, eller hur! ;-))
Kram på dej vännen!
Hoppas det går bra med interviun!
Det var ingen vidare helg, nej ,och ingen vidare vän heller men du har ju oss.

Bra jobbat Madde! Synd på din väninna, hoppas att hon tar sitt förnuft tillfånga!
Lycka till med intervjun!
Tackar för alla fina ord, ja precis jag har ju alltid er och det är verkligen inte så illa det !
Helgen var långt ifrån det värsta jag upplevt så jag överlever minsann och jag fick en mysig stund på kvällen med sonen igår i alla fall. Hans härliga livsglädje och energi är den bästa presenten man kan få en mors dag, ja hela han är ju den bästa presenten. För jag är helt galet förälskad i min lillfis.
Amor Vincit Omnia
Det är en man som du har för hela livet, och den värdefullaste.:=)
Han är utan tvekan min prins för livet !
Amor Vincit Omnia
Härligt Madde! :-)