Ibland blir man stum..
när man läser vad en del skriver!
Jag var in på en blogg som tagit upp några sagda ord av nationaldemokraterna
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja, men det är bara att konstatera att ur okunskap föds vilka fördomar och dårskaper som helst.
Om den gode Robert Almgren läste lite om människans fosterutveckling skulle han veta att sexualiteten är redan färdig i den 22a fosterveckan. Ingen kan välja sin sexuella natur, den föds man med och så har det varit sedan begynnelsen. Andelen homosexuella har alltid legat på samma nivå oavsett tidsålder.
Men … det finns ju fortfarande människor som gör stor affär av att förneka förintelsen och det finns fortfarande folk som tror att jorden är platt.

Det som är skrämmande är ju inte att åsikterna finns, de har väl alltid funnits, utan att stödet för dem växer och växer. Att man på fullt allvar i Sverige anser att vi har det så dåligt så att vi inte kan hjälpa människor i nöd längre och att vi måste värna vårt eget… vaddå vårt eget… vi är ju en del av alla andra precis som de är en del av oss. Och att man på fullt allvar tror att problem som uppstår beror på människor av annan härkomst… otroligt okunnigt!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.