Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 474 ggr
Cristine
0

God morgon 26 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

O, ängsblommor skiraste väsen små

jag älskar er alla där ni bugande stå

Till söms ska ni vaggas av vindarna fläkt

och sova tills solens  strålar er väckt.

Linnea Norrold.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Spanaren]
0

Jag bugar och niger vördigt inför alla dessa fina blomster vi har ute i det fria också/ kram Spanaren

[GunillaF]
0

God morgon!

Jag har mulet väder idag också. Men efter regn kommer sol.

Jag önskar er alla en fin Tisdag!

aggeelin
0

Härligt väder känns det som Skrattande med sommarkänsla! Idag kommer det folk och sätter in en värmeledning under diskbänken. Konstigt ställe… vi och grannarna har haft kallt framför diskbänken i vinter (mellan 10 - 15 grader på golvet) hjälper det med en ledning i skåpet under diskbänken? Vi funderar på om det är dåligt isolerat… hmm - vi får se…

Ha det gott!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

Godmorgon! Idag lyser solen över Malmö! Cool

Zabelle   

Cristine
0

Vi hade så i gamla huset, kallt just under diskbänken. När nya ägarna rev upp golvet så låg det bara tidningar mella backe och golv och är ditt hus gamalt så skulle jag gissa att du har samma problem.

bettin65
0

Godmorgon Sol i Skåne i dag !

I dag lite matlagning sedan till st-an för att klippa sonen !!!!

efter är det dags för tvätt stugan !Skrikandes

mina planter som har kommit längst Ringblommor !

Mammi
0

Godmorgon govänner!Glad

Vilken tur jag har som har så många fina vänner här inne! Mitt i allt jobbigt så vet jag att ni finns här, så långt ifrån mig men ändå så nära och det värmer mitt hjärta och hjälper mig på vägen. Jag är så tacksam över er så ni anar inte! Puss på er alla!Kyss

SleepingFox
0

Morrn. Moln och mer moln idag. Bara att vänta in helgen då de lovat att solen skall komma tebax.

[GunillaF]
0

#7 "Pyss" tebacks!Kyss

[MargaretaA]
0

Hejsan alla!

Jag törs knappast tala om det men nu sitter vi på ön igen. Gubben har tagit ledigt hela veckan för att vi ska hinna bli färdiga med allting till 1 juli - the story of my life just nu Obestämd

Men det är sommarväder i dag så nu kanske vi kan sitta ute i kvällsolen efter dagens värv och få lite livskvalitet också Flört

Cristine
0

Labor Day 1 Men vilken härlig semester Maggan *fniss* det blir mycket vin åtgång då!

[MargaretaA]
0

"härlig semester" hrmpf - vi är här för att jobba Skrikandes

men lite vin kanske det blir frampå kvällskvisten om solen håller sig kvar, vi tänkte ju grillaOskyldigCoolTungan ute

aggeelin
0

#5 nej, det som är jobbigt är att vi har ett nytt hus…  mycket strid med Skanska är det - de kallas på vår gata för Ganska… (men är inte ens det… )

chik
0

God Kväl på er.

i dag har jag varit igång sedan 8 i morse, jag hadde lite gräs o klippa med hand saxen o det skulle komma oväder på eftermiddagen. O det gjorde det, Vi fick ett himla oväder med åska o spöregn, men nu lyser solien igen.

Jasso du Maggan! Du är tillbaks på er lilla ö.Mysigt.

Bettin. Det är så fina kort som du visar oss.

Crestine. Det var vacker text som du bjuder på morgonkvisten.

Aggelin. just det med nybyggda hus.så har man ju sett på tv hur dom fuskar.Så lycka till.

Så med detta önskar jag er alla en trevlig kväl.

Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
0

Jag glömde att berätta att det har varit en kanin på besök o är här fortfarande. Den är så glad o hoppar o springer o smakar på allt.

O Tippa (höna) Blev så himla rädd när hon såg den. så jag trodde hon skulle gå upp i falsett.Hon trodde nog att det var en liten hund.För min dotters chivava har varit på henne två gånger.Så hon var inne på altanen med hundarna, då kände hon sig säker.Sen så komm hon ut till mig. Hon skall ju vara presis där jag skall klippa eller gräva.Så när jag hadde putborthenne, så rök hon på mig o bet mig i benet.Då sa jag till henne, Att om hon inte var snäl så skulle jag bussa kaninen på henne…Hon är bara för rolig.."Men jobbig i bland med"

chik
0

Om man klickar så bilden blir större.Så ser man kaninen.

Cristine
0

Stackars Tippa…Tungan ute

aggeelin
0

Härlig bild med fin kanin…Cool