Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 587 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 17 Maj

Dags att gå och lägga sig är det för mig och kanske dags att kliva upp för dig?!

I dag firar och hurrar vi dubbelt för Norge!

[MargaretaA]
0

Instämmer - Hurra Norge!

God natt och och god morgon. Maggan ska nu sussa sängen på söta örat.

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hurra  hurra för Norge idag..och god morgon! Dubbelfirande för dem i denna stund, vilken yra det kommer att bli i grannlandet.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

God morgon igen!

Solen skiner från en klarblå himmel.   Härligt!

Cristine
0

Är du redan uppe GunillaFörvånad var det inte du som skulle ta igen veckan i Kreta?

bettin65
0

Godmorgon vänner !

Solen lyser och jag sitter vid datan och dricker morgon fika bättre kan det inte vara ……..

ska snart ut och vattna mina plantor……

och senare är det som vanligt dags för tidningarna med sonen. Glad

chik
0

God Morgon på er.

Ja Norge vet hur man firar…

Väder N.halland är lite grått.Jag skall fortsätta med mitt trädgårdsarbete..Jag kan inte annat än beundra dom med fina trädgårdar..Vilket arbete..

Gunilla uppe sent o uppe tidig..-Bra jobbat.

Lena.P är jag i verkliga livet.

evrekaw
0

Godmorgon. Blev väckt tidigt av en valp som slickade mig i ansiktet och tyckte att jag skulle upp…

Det är som att ha en bebis… Är så lycklig…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

chik
0

evrekaw!! Lycka till med den nya familjemedlemen.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Free-spirit-minded
0

God morgon eller vad det är.

#7 Har du också skaffat en vovve, det är så jäkla kul min är 6 månader nu och han är så söt och klok. Funderade innan på att inte skaffa en till när jag var hundledig men jag har inte ångrat mig en minut. Vad är det för sort/ras på din?

Ha det gott alla

heja Norge

Mammi
0

God eftermiddag på er alla!

Pga en mage som krånglat i helgen med värk och sug har jag inte haft ork att sitta här så mycket. Vet inte om det är magkatarr eller nån konstig magsjuka för jag har även fått sprungit på toan mellan varven, hubba bubba!Rynkar på näsan 

Men nu tycker jag det börjar lätta som tur är!

Hoppas ni alla haft en kanonhelg och jag håller med er: Grattis Norge!!

Ps: Grattis evrekaw och Free-spirit till era små goklumpar! Kyss Ser fram emot bilder! Skrattande

Kram: Mammi

evrekaw
0

Tack Chik! Njuter för fulla muggar….Skrattande

Freespirit - Det är en fransk bulldogstik i färgen fawn.Glad

Mammi… Hoppas du mår bättre snart…Kyss

Skratt - när jag kommer hem inser jag att min syster också skaffat hund, en liten taxfröken… Ni må tro att de små damerna busat och härjat här på gräsmattan…Flört

Mammi
0

Men så kul! Nu har dom ju varandra att busa runt med!Skrattande

Det finns inget bättre för både matte och valp, för efter de busat blir dom sååå trötta och nöjda och sover sen sött en lång stund. Då kan man passa på att ta igen sig och hämta andan under tiden! Flört

evrekaw
0

#12 He, he, precis… Det är just därför jag nu kan sitta en stund framför datorn… Hon sover som en klubbad…Flört

Mads
0

Idag har jag segat, slappar, druckit alldeles för mycket kaffe och spenderat på tok för mycket tid framför datorn, allt fram tills att lillfisen kom hem kl 16. Sen var det bus och mys om vartannat innan han somnade.

Nu känner jag mig trött, tom och känner av mitt lilla hål jag har i kärlekshjärtat…några tårar får nog allt spenderas idag.

Kram på er

Amor Vincit Omnia

Mammi
0

Kram till dej Mads….Kyss

Mads
0

Tack Mammi Kyss

Amor Vincit Omnia

evrekaw
0

#14 Här får du lite av mitt hjärta att täppa till hålen med…

Mads
0

# 17 Men fina du, tack Glad

Amor Vincit Omnia

Cristine
0

Snart händer det något Madde,jag känner det på mej. Och nu under sommarmånaderna är man ju ute mer och rör på sej!Flört

#17 Ja nu blir det inte mycket till tid över evrekaw, nu får du fullt upp att göra och göm alla dina skor.Skrattande

Mammi
0

evrekaw ( och alla ni andra oxå för den delen! ): Du måste bara gå in och kolla på en sida som heter "Totte och Tuvas bus"Skrattande Den som bloggar skriver på ett sånt varmt och humoristiskt sätt om sina två hundar: En fransk bulldog och en blandrashund! Sååå kul att läsa och se på alla bilderna!

Mammi
0
Mads
0

# 19 Jo så är det ju, solen tittar fram och liksaså alla människor. Han är välkommen när han önskar dyka upp i mitt liv .

Stooooooooooor krame Kyss

Amor Vincit Omnia

evrekaw
0

#22 Man känner igen den "rätte" när man väl möter honom. Han är aldrig krånglig, ingen energitjuv och framförallt är han fin gentemot din son… Det sistnämnda är superviktigt…

Jag var ensam med min dotter i nästan 8 år… Blev ytterst petig ang karlar… Ville inte göra som sist - välja helt fel. Mina väninnor förstod inte att jag nobbat den eller den…

Jag "kände" bara inte igen honom… Förrän jag träffade min man… Han påminner så otroligt mycket om min farfar och jag älskade min farfar över allt… Han var min kung och bärare av varje uns av mitt hjärta…Glad

bettin65
0

Å alla pratar så mycket och så fint om kärlek

är du väldigt sugen på att träffa någon men inte desperat händer det så händer det har redan varit själv i 12 år så nog kan jag klara mig lite till………..

men Det är ju vår snart sommar det är ju nu man vill träffa någon att spendera de under barat fina dagarna…… medCool

Mads
0

# 23 Precis så känner jag för min älskade farfar som gick över för 2 år sedan. Min hjälte, mitt allt.

Jag tror på det du säger, man vet när man möter honom. Själen borde känna igen äkta kärlek Glad

Kram

Amor Vincit Omnia

evrekaw
0

#25 Precis… I samma sekund man funderar över om det är rätt eller fel - har man egentligen - om man lyssnar till sin inre röst - fått ett svar…