Vad drömde du i natt?
Eftersom jag aldrig vet vad jag drömt så tänkte jag att jag skulle få läsa era.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag kommer inte riktigt ihåg vad det var men jag och min var inblandade men hade ändå ingenting med det hela att göra?!?! Hemska tanke för du Cristine var inblandad i denna mardröm?!?!
/kram Spanaren
Förresten, här om natten så drömde jag om så fullständigt fina och röda Vallmon ute på en äng, så fantastiskt fina och så vackert röda!!!!
#1 Oj då
Var jag elak?
Jag drömde säkert massor men som vanligt kommer jag inte ihåg en enda.
#3 Lite smågrinig *fniss*

Jag kommer inte heller ihåg idag faktiskt…
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag kommer aldrig i håg vad jag har drömt.
Lena.P är jag i verkliga livet.

Väldigt sällan jag kommer ihåg, tyvärr.

Minns inte vad jag drömde om inatt. Ibland försvinner dem liksom med morgonduschen och ibland följer dem med mig hela dagen…
När jag var yngre så hade jag ett par som återkom med jämna mellanrum men det var länge sedan jag hade dem nu. Och i höstas så drömde jag envist om lejon hela tiden, detta trots att det inte fanns minsta lejonlikt i min omgivning…
Det är spännande vad hjärnan kan sno ihop till en under sömnen. 
Vad jag drömde i natt minns jag inte. Jag var fullständigt utslagen efter healingen igår kväll och lill vovvens skällande natten före. Han behagade skälla i natt också. Antingen är det fjolårs älgkalvar som är här omkring eller så är det en räv som är här och retar hundarna.
De senaste nätterna har jag haft drömmar, som jag har kommit ihåg på morgonen. De har haft budskap till mig. Det är spännande med sådana drömmar.
Jag drömde att mina nyinflyttade grannar skulle bo i samma hus som oss då derat gått förlorat på något sätt.
Vi har djur av flera slag och grannarna gillar bara hundar och har 2 stycken.
Jag köpte en träningsapparat lika som de har och min fick jag kapa av bakänden på för jag är kortare än de är mina grannar. Vi har inga sådana apparater i verkligheten.
Deras barn var ledsna medans mina var lyckliga. I drömmen var våra barn små men i verkligheten har vi vuxna barn och även barnbarn.
Jag vaknade orolig för jag kände mig arg, ledsen och orolig i drömmen och gillade inte grannarna. Men i verkligheten gör jag ju det…
!! lite vagt kommer jag ihåg,
det jag är mest förvånad över är kopplingen till "vardagen",speciellt igår natt,då drömde jag (?) att jag var tillbaka på ett tidigare jobb,o hade ett sorts natt-vak. !! *skratt* jag var helt slut när jag vaknade, utarbetad .jag kunde somna om en ½timma som tur var..
jag brukar ha helt frikopplkade drömmar,frikopplade från "vardagen".menar det som sker när jag är vaken..hmm,tror jag menar,drömmarna är tydliga drömmar..,men oftast på ett ..realistiskt sätt..
äh,
det jag drömde i natt var bla. att jag fortsatte med hus o trädgårdsarbetet..+ att jag träffade flera från nätet/(ifokus?), funderar på om jag gick i sömnen o skrev en hoper knasigheter här på sajten,det har jag inte hunnit kolla än :- )
*undrar* om andra ..drömde att de hälsade på mig ?
penke
#12 Penke, vi "lovade" ju igår att vi ska komma och äta upp dina bullar!
Jepp! Du blir inte fri oss hur du än försöker.