En trevlig kväll
Hej på Er.
Tänkte bara önska er en fin kväll. Hoppas Ni har det lugnt o skönt. Har Ni tänkt på att det snart är sommar. Härligt. Kram på Er
Var rädda om varandra
Hallå Signemo! Tack detsamma, här är det bara lungt för tillfället. Jag sitter och tittar ut genom fönstret och ser vad regnet gör med mina buskar. Wow så fort det går.
Kram tillbaka.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
hej själv
å fin kväll delar jag gärna med mig av.. :- )
vadå snart sommar? ,det har det ju varit ett tag nu,ännu en bonusdag idag som jag tog ledigt o fortsatte med trädgården..
nu VILL jag oxå få regn .lite lagom bara,resten delar jag gärna med mig av *skratt*
när jag kikade in på hockey-WM en kortis såg jag att det åskade en bit bort,(på störningarna) ..de lyckona !
*kramen* efter behov
penke

Tack signemo och detsamma!
Här är det kolugnt och jag är supertrött… har varit på avstämningsmöte med min läkare och FK idag och det tar ju alltid lite på krafterna. Nu har vi slagit in paket till dottern och snart ska man väl gå och sussa så att man orkar upp och sjunga för henne i morgon 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag önskar er alla en trevlig kväll.
Jag känner mig lite bättre men det kan vara tabletterna mot smärtan som gör det har sovit flera gånger under dagen.
Har varit in och kollat runt lite ska nu krypa i säng igen så att jag blir frisk snart.För det här var ju inte nödvändigt.
En hälsning till din dotter Hoppfull

Vila och krya på dej Solblomman

Tack Cristine min vän.
Jag antar att det var nån mening med det här förmodligen måste jag ta det lite lungt ett tag framöver,känner själv att det har varit lite mycket runt omkring mig ett tag.Både med mig själv och andra. Idag har jag legat och sovit med gott samvete och inte gjort någontin jätte skönt. 
Så är det säkert för det var ju full fräs på dig och du skulle ju lugna ner dej

Ja, krya på dig solblomman… 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Tack Evrekaw 
Krya på dej Solis! 

#10 Ja bli frisk, så vi får höra om margareta magdalena

Trevlig kväll har jag haft här med er och alla trådar. 
Jag som egentligen borde packa!
Det blir en kväll i morron också och då kan jag göra det som inte blev gjort ikväll!
Tack Mammi gumman o Free-spirit.
Det känns lite bättre men ska inte anstränga nacken och huvudet så mycket så berättelsen kommer när jag mår bättre.
Gomorron på ER govänner. Hoppas Du solblomman och Du Hoppfull känner er lite bättre idag. Naturligtvis hoppas jag att alla ni andra mår jättebra också. Kram på Er
Var rädda om varandra

Tack vad gulliga ni är! Hon har varit vaken sedan halv sex i morse och legat och väntat på oss
Nu är hon i skolan men ikväll blir det födelsedagsmiddag (lövbit med potatiskroketter) enligt hennes önskemål och istället för tårta vill hon ha popcorn med smält smör
Hon kommer att få ett singstar så det lär väl bli vårt fredagsnöje framöver, rödvin/fanta och singstar 
Hehe! Det låter som en perfekt kombination det! Hälsa GRATTIS från mig! 

Tack jag ska hälsa från er allihop
Vi har ju riktigt risig kontakt med svärföräldrarna och mina bor 120 mil bort så det kommer inga far-morföräldrar hit, det är trist tycker jag!
Hälsa flickan och oj…vad roligt ni kommer att ha framöver med alla sångövningar!

Tack, det ska jag göra