God morgon 26 april
Söndag och vilodag för de flesta. Idag blev det tvärtom för mej,jag har inte lagt mej än. Jag brukar ju kliva upp kl. 6 senast. Nu får vi se om jag lyckas sova lite till. Det var härligt att äta ute lördag,nu hoppas jag att det blir detsamma i dag.
PHOTOBUCKET

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon alla här strålande Väder här i skåne .
I dag ska jag och sonen ut och Resa lite titta på handboll i Alingsås ska bli fint Se nytt och träffa Vänner.
Har precis varit ute på Balkongen Tänt en liten rökelse och skött om mina plantor så dom inte känner sig bortglömda nu när jag sticker i väg över dagen……….
Ha en underbardag dag vänner Vi hörs i morgon…….
Det lät väldigt mysigt Bettin, hoppas ni får trevligt i Alingsås.
ja det blir det …………
God Morgon alla.
bettina ha en bra dag.Alingsås är en så fin stad.
Ja i går var det hopptävlingar som jag tittade på hela dagen o i dag fortsätter det. Det är bra o stå på marken o inte utsätta sig för sådan fara som att fara runt som ett troll över höga hinder. Dom är duktiga hästar o ryttare.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ska bli kul att åka men nu måste jag susa i väg stänga ner datorn så vi inte missar Bussen "Fniss"
God morgon!
Verkar bli en mulen dag, börjar faktiskt längta efter lite regn.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon på er!
här skiner solen igen. Det blir nog en bra dag i dag också 
Gomorron . Här strålande vackert. Idag skall jag nog ta det rätt lugnt. Kanske kantskära nedanför muren. Tvättmaskine får väl gå. Men den går själv
så jag behöver ju bara stoppa i och ta ut.
Ha en fin dag
Var rädda om varandra

God morgon.
Idag har jag njutit av morgonkaffet utomhus i det otroligt vackra vädret. Planen för resten av dagen är - total avslappning. :)
God förmiddag!
Strålande vackert väder!
Jag ska fortsätta kratta gräsmattor idag!

God middag.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Såvande-Räven!!Är du i din nya läg. nu?
Vi får nog snart rapport.
Nyfiken som jag är!! Vad är det som skall rapoteras?

#13 - Räven befinner sig i sitt nya lya i detta nu ja. Trivs utmärkt! Det är så skönt att ha ett eget hem, inte behöva dela med ett gäng… Ja, vad de nu bestod av…
Klev upp imorse, drack frukostkaffet ute i det strålande vädret, diskade upp muggen och körde en runda och nu när jag kom hem så var det ingen ny disk i vasken. Bara en sådan enkel sak får mig att skutta fram som på små rosa moln.
Måste bara skaffa en soffa och ett soffbord också så jag kan bjuda hem folk också utan att de ska behöva sitta på golvet. Hihi
Detta var raporten Chik! Så skönt att du landat Sleeping fox. Man kan inte göra allt på en dag. Ha en bra fortsättning i din nya lägenhet.
Tack Cristine!har nog haft huvudet under armen.
Såvande-Räven, Vad skönt. o möbler, det kanske kommer ett erbjudande när som hälst..begagnat behöver ju inte kosta stjortan…