Var kommer du ifrån (2)
Eftersom den förra tråden är låst så gör jag en ny tråd där ni som vill, kan berätta var ni kommer från.

Jag bor i Skellefteå (Västerbottens län).
Norrut har jag ungefär 8 mil till Piteå (Norrbottens län) och 13-14 mil till Luleå (Norrbottens län) och söderut har jag Umeå (Västerbottens län) och dit är det cirka 13-15 mil.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag kommer från Junsele, Sollefteå kommun, Västernorrland.

Men den gamla tråden finns fortfarande kvar, så dem
som redan har berättat vart de bor i den, behöver inte göra det en gång till i den här.
Det tänkte inte jag på att den gamla tråden finns kvar.
Oj ,jag trodde att den första tråden var ..borta. 
Ja den togs bort tillfälligt. Efter avlusningen släppte vi ut den igen 

Jag bor i Sollefteå kommun
Maggan!!Du kan la få till det…""Efter avlusningen släppte vi ut den igen" Det lät roligt.
Vad tror ni? Om jag har kollat rätt så bara i denna tråden, är medeltalet ovan Östersund.
Jag vet inte , men det käns som om dom mästa bor uppåt landet.
Rätta mig om jag har fel.Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
#12 Om vi delar av Sverige vid Gävle så bor det 9 pers. norr om och 21 pers. söder om Gävle. (Om jag räknat rätt)
Västernorrland toppar med 6 personer. Men det kan ändras fort när flera skriver var de bor.
#25 (12+13)
Va,jag var oxå "övertygad" om norr-dominans,men ni är ju så snacksaliga o pratsamma där uppe i norr ,så det är det som märks mest.. *hihi*
kan inte någon sajt-ansvarig göra en karta med .."röda nålar",efter var "avatarerna" (erkänner) att de bor,mer åskådligt.. (?)
jaa,nu innan vi blir …"förmånga" för att kartan under fortfarande ska synas :- )
penke
Det skulle vara jättekul med en sån "nålkarta". Tyvärr har jag inte riktigt tid med att hålla på med den sortens pyssel, men om nån annan har lust att göra en, så är det bara tuta å köra. Lägg in den i tråden här när den är klar 

Men man kan göra en sdåan där undersökning och dela in det i länsalternativ, då får man automastiskt ett cirkeldiagram eller vad man nu vill ha där man ser var majoriteten bor.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Helsingborg