Sjuk och orkeslös
Hejsan alla fina vänner härinne.
Jag vill meddella att ja inte mår så bra just nu, har fått någon konstig influensa som har satt sig på kroppen ordentligt, har feber , hosta , snuva .
Virus sa doktorn.
Så jag vilar och vilar.
Vissa dagar orkar jag inte göra mycket mer än gå till toan,, , så förbannat jobbigt.
Andra dagar är jag piggare och kan gå ut i solen.
Sen utöver detta har jag min söta kisse som har tråkigt eller vad? tror att han ska få färsk mat 10 ggr / dagen , , glöm det,
Okej , han blir 18 år den 1 Juli , , han är väl oxå trötter 😝
Jag kommer tillbaka när jag mår bättre.
Ta hand om er alla nu och njut av sol och värme .
Hillevi
HH 🙂
Hoppas du kryar på dig snarast och att det inte blir för långvarigt.
/Maria
#1:
Tack snälla Maria ❤
HH 🙂
Krya på dig ❤️🩹
/Désirée
Så jobbigt för dig, krya på dig!💐
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Krya på dig
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Jobbigt. Krya på dig.
Låter jättejobbigt. Krya på dig.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Hoppas du blir bättre snart så du kan komma ut och njuta av våren!
Krya på dig. Drick mycket vatten och sov så mycket du kan. Hoppas du mår bättre snart.
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
#4:
Tack så mycket. 🥰
HH 🙂
Tack så mycket för eran omtanke, ,
Idag är det en dålig dag. Så ont i kroppen.
HH 🙂
#9: Sova är alltid nyttigt. När jag var barn så sa alltid mamma att jag sov mig frisk. Gör det även idag. Men däremot är jag personligen kritisk till denna (o)vana som ofta sprids att man ska bli frisk snabbare av att dricka mycket vatten. Drick gärna mycket vätska men välj dryck som innehåller de viktiga vitaminer, mineraler, aminosyror samt lite kolhydrater och protein. Rent vatten blir man varken glad eller frisk av. Stora mängder av vatten kan dessutom få njurarna att kollapsa.
TS >>> Lycka till och krya på dig!
Bor man på Öland, solen och vindarnas ö, så skapade jag några sidor som visar vår vackra ö med hjälp av några bilder.
Oland4ever.com
Oland4ever.eu
OlandTurist.com
OlandsTuristguide.eu