Godmorgon onsdag 7 januari
Godmorgon på er.
Här har kommit massa snö. Ser ut som ett par decimeter . Lakriz vägrar att gå ut och det är mimis fyra gradet.
Fy attan.
Ha en bra dag alla
/Maria
Godmorgon
Nu börjar man äntligen komma ifatt med snön. Nu körs gångvägarna. Imorgon kan jag börja jobba. Fick rekommendation att hålla stängt idag tills vägarna var klara.
-10 nu. Otroligt skönt. Redan varit ute en sväng. Snart ut igen och sen vidare på massage
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon. -5 grader, massor med snö här också.
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
Det känns lyxigt att både ha färdig kålpudding och ärtsoppa i kylen. Bara att värma en sådan här snöig dag🙂
/Maria
God morgon
Minus fem och klart väder
Planen är att åka till stan och handla om vägarna är farbara
Massor av snö är det
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Gid morgon 😊
Här har kommit en massa snö ☃️
Så idag måste vi skotta. Bussarna är inställda, talade grannen om för en stund sedan.
Ljust och vackert är det i alla fall 😊
#4 Åh, så lyxigt 😋
/Désirée
#6 Hade kontakt med sonen som inte kunde ta sig till jobbet idag och då är det tacksamt att ha ett jobb som man kan sköta hemifrån.
Även spårvagnarna är inställda minst till lunchtid.
/Maria
- Redigerat 2026-01-07 10:03 av Maria
Godmorgon. Mulet och -18°. Det har snöat lite bara så man ser ett tunt lager på bilarna.
Önskar alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Här har också kommit påfyllning av det som vi redan hade.
Nu vid denna tiden har de inte ens hunnit komma och skotta på gården, gatorna eller trottoarerna.
Så snöröjarna har mer än fullt upp!
Jag skall ut (har inget val) så jag får pulsa i drivorna med min "Dramaten".
Skulle jag ramla , så landar jag mjukt i alla fall!😉
Jag får ta dubbla värktabletter och hoppas på det allra bästa för rygg och höft.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!