Har haft men lämnade tillbaka det i september 2004.
Stolt ägare till tre La permer
Ja, och det är något av det jag är mest stolt över i mitt liv.
Inte att jag klarade teorin och uppkörningen egentligen utan att jag hanterade min egen ångest och misstro på att jag skulle kunna göra det överhuvudtaget.
Ironiskt nog så får jag inte köra längre på grund av hälsan (epilepsi) men den första segern kan ingen ta ifrån mig.
Jag hoppas på att få köra igen så småningom. 🚙
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Sen 2003.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Nej, jag har inte Körkort och har aldrig haft någon önskan om att ha det. Jag åker kommunalt eller med andra som kör.
Sajtvärd Katter iFokus
Tog Körkort den 2. Juli. Har ingen bil men körde massor när jag var hemma i Sverige igen för att hjälpa mor- och farföräldrar. 2 veckor efter jag tog körkortet körde jag också från Göteborg till Stockholm, så jag har nyttjat det väl.
Ja, men jag kör inte och äger ingen bil.
//Jessie
Nej, inget Körkort och jag har inte för avsikt att skaffa det heller. Vi har utmärkt busstrafik här.
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
Har både Körkort och bil.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Har Körkort men har inte kört sen 1992.
Kommer nog att säga upp det nästa år, då det är dags att förnya det.
Har numera så ont i ryggen och höften att jag inte ens vet om jag klarar av att köra, kan ju vara farligt att köra då.
Dessutom tror jag inte jag klarar av stressen och trafiken numera.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#9: Wohoo, grattis! 🥳
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#20: Jag älskar att köra långa sträckor. Låt mig bara sätta igång en podcast så är jag nöjd och kan nog köra genom halva Europa.
#21: Samma här. Men det är skönt att kunna lämna över ratten ibland 😉
#22: Det är det, så kan man stänga av hjärnan en stund.
Jag har två bilar men som sagt inget körkort
Stolt ägare till tre La permer