Använder ni handväska
Hur har ni det med väskor ? Använder ni väska eller bär ni alltid mobil mm i handen/fickan
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Har väska in på jobbet och ibland i affären, beror på vad jag har för kläder..
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har alltid ryggsäck. Det är min handväska Har haft i så många år att jag inte ens kommer ihåg när jag började.
/Maria
Ryggsäck är en ypperlig "handväska". Jag har en "finryggsäck" och en lite robustare ryggsäck, beroende på vad jag ska göra.
Stora och många fickor här!
Ja olika modeller och storlekar.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag använder ofta handväska i olika storlekar. Ofta med axelrem för att ha fria händer. Jag har använt ryggsäck och vet inte riktigt varför jag inte använder den så ofta. Är jag på semester är ryggsäck det bästa
Sorgen är kärlekens pris
- Redigerat 2025-08-02 16:44 av beem
Alltid, utom när jag handlar då har jag Fido/Dramaten med mig.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag använder väska och har så gjort länge. En rätt stor sådan också…..
trots att den nu mer inte innehåller så mycket, så som den gjorde förr.
Om jag mot förmodan går ut utan väska så käns det väldigt konstigt.
🙊🙉🙈 som om den blitt borttappad.
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼
Jag har nästan alltid handväska. Äger ganska många väskor i olika modeller, färger och storlekar.
Bäst tycker jag om axelremsväskor, gärna ganska små. Vill få plats med mobil, hörlurar, nycklar, plånbok, läppbalsam och ett litet paket våtservetter. Har jag för stor väska blir det bara en samlingsplats för kvitton och annat bös 😆
/Fia ☁️
Jag har en skinnrygga som jag haft i hundra år,
Stolt ägare till tre La permer
Jag använder en ganska stor handväska med axelrem och handrem. Däri har jag allt jag behöver och har även plats för paraply.
På tal om att städa handväskan. I dag har jag städat plånboken från flera ogiltiga kort från olika företag. Oj så lätt och tunn plånboken blev 😃
Sorgen är kärlekens pris
#12 Haha ja där kan man samla på sig😃
/Maria
#13: Ja det är konstigt så mycket som bara ligger där
Sorgen är kärlekens pris
Jag har alltid en större handväska oavsett vart jag ska. Precis som för Stjärnskott (#8) känns det konstigt även för mig att gå ut utan väska. :)
Det är praktiskt tycker jag att kunna lägga allt i väskan då jag sällan lägger saker i fickor.
"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi
Har handväska modell större där jag gfår plts med massa "bra att ha"-saker 😉 Även telefonen och plånboken så klart 😉