Godmorgon lördag 28 juni
Godmorgon på er.
Här regnar det och är 15 grader.
Ha en fin lördag alla.
/Maria
God Morgon !
Sol och moln 12 grader bjuder det på men lite regn kan visst komma enligt klart.se men inte mycket däremot igår kom flera rejäla skurar.
Nu har jag bokat tid dag för besök hos kattungar och som jag ser fram mot det så himla härligt underbart roligt med två små som ska få flytta in till mig och katterna när dom blivit 12 veckor 😻
Ha en fin dag alla.
Så nu har Lakritz varit ute en sväng och kommer upp till mig här i soffan. Plaskvåt😃
#2 Så fin.
/Maria
#3:
Tack så mycket.
Ja, dem är goa' våra kisse missar. 😻😻
HH 🙂
God morgon
Idag blir det en tur till Knivsta. Vi ska se om vi kan fixa en TV till Billy.
Sol och 13 grader
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon
Sovmorgon. Sov till 06:30.
Frukost snart avklarad och sen en promenad.
Vi får gäster ikväll. Ser verkligen fram emot det
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon 😊
Varmt och grått här, men inget regn än…
Idag blir det familjedag, först ska ungdomarna handla på Orienthuset och sen ska vi grilla här hemma 😊
Får se om jag åker iväg ikväll eller imorgon på en campingtur. Får reda på, under dagen, var vi ska träffas, än är det lite olika bud på det 😊
/Désirée
God morgon/förmiddag. Soligt, molnigt, 20 grader. Jasminen blommar och det doftar helt underbart.
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
Regnigt och ca 14 grader. Så typiskt med regn när min kompis + hennes hund och jag skall på hundutställning. Det är ju utomhus, så det finns inte många ställen att ta skydd under om det börjar vräka ner.
Ser nu på väderkartan att området med regn har dragit ihop sig och det kanske inte blir mer än dugg mellan varven, ändå något bättre än ihållande regn.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
- Redigerat 2025-06-28 11:25 av Tarotstollan
Godmorgon. Mulet och 15°. Det ska bli regn I em som vanligt. Borde jobba lite i trädgården men regnet räddar mig. 🤔Känns som det blir en slödag med en ny ljudbok.
Önskar alla en fin lördag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
- Redigerat 2025-06-28 11:44 av beem
#1: Åh så mysigt
Sorgen är kärlekens pris
#8: Så fina blommor och fina Flisan
Sorgen är kärlekens pris