Frukost/lunch/middag
Äter ni alla tre måltider?
/Maria
Nej, jag äter helst enbart middag. Jag trivs bäst så.
Av sociala skäl blir det lunch kanske en handfull gånger per år, frukost är ännu mer sällsynt.
//Jessie
Jag är uppvuxen så och det har följt med men jag startar morgonen med kaffe och en stund senare frukosten det är nåt heligt med det där kaffet ett måste innan allt annat 😄
Alltid frukost. Lunch när jag jobbar, middag när jag är ledig.
Sajtvärd Katter iFokus
Alltid frukost, små äter mycket så brukar bara satsa på en vettig frukost o middag,själv då?
Mvh Mayhems "hönsmamma"
- Redigerat 2025-05-29 15:57 av mayhem87
Jag äter nästan aldrig frukost mer än på hotell 😉
Jag äter bara ett lagat mål per dag. Antingen lunch eller middag. Oftast blir det middag.
Ibland är middagen det första jag äter på dagen.
/Maria
Har en krånglande mage så måltider med jämna mellanrum är livsviktiga.
Frukost vid 6 varje dag, lunch 12-14 och middag på kvällen.
Frukost, lunch och middag.
Varje dag
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼
Ja, behöver äta flera gånger per dag.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det flesta dagar-
Halv tio, kvart över två, kvällen och ibland något senare. Ibland något litet vid kvart i tolv när jag jobbar men inte varje dag.
Mvh
Mig
För det mesta två gånger om dagen, på resa blir det svårare. Annars frukost allt mellan 11 och 16 och så middag helst inte så sent eftersom jag sover sämre då.
Ja 3mål per dag oftast 2 lagade mål /dag.

Nej, äter oftast bara ett, max två mål om dagen. Inte helt sällan blir det fasta 24h eftersom jag bara äter middag flera dagar i sträck.
#14. För att Potatis står med i lexikonet.
Jag borde äta tre ggr om dagen men jag känner ingen hunger, så jag får vara glad om jag äter mat två ggr om dagen. Ibland kan det bli tre ggr eller mer beroende på hur jag känner för det.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag äter tre måltider, jag blir helt utsvulten om jag inte får mat.
Helst middag mitt på dagen och kanske något mer lättlagat på kvällen, kvällsmat.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Ja men oftast blir det även en kopp the vid två tiden
Stolt ägare till tre La permer
Ordentlig frukost kl 8, mellanmål kl 12 och middag kl 16. Därefter 16/8 (halvfasta) enbart kvällste.