Frissan
Jag har klippt mig idag på salong för första gången på åratal. Min man brukar klippa mina toppar.
Hur ofta går ni till frissan?
Förlåt om vi kanske redan har pratat om det.
/Maria
- Redigerat 2024-11-27 14:56 av Maria
1-2 gånger/år har jag börjat gå.
Dyrt men behövligt.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har klippt mitt hår själv i flera år nu. Sparar en del pengar då det blir varannan månad. 😅
Flera år sen sist.
Mannen klipper mitt hår
Stolt ägare till tre La permer
Aldrig! Jag har klippt och färgat mitt eget hår i 10 år nu :)
När jag var där vid ett tillfälle 2016 för att jämna till det så behövde hon knappt göra något för att jag hade gjort det så jämnt själv, så det blev mest att ta de slitna topparna.
#0: Vad fick du betala?
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Lite olika. Försöker 2 gr/år. Det växer som ogräs och vill inte ha det för långt
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag fick pensionärsrabatt😃 och betalade 340 kronor.
Jättebilligt ju.
/Maria
#7: Wow så billigt. Min frissa tar från 730 kr och har ingen pensionärsrabatt.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#0: Sist jag hade en sax i håret var februari eller mars 2020. Sen dess har det fått växa fritt. Då, 2020, hade jag håret trimmat kort, nu är de längsta stråna ner till midjan. 😊
// Harley
Det brukar bli två gånger om året. Har pensionärsrabatt så det kostar 249 kronor. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag klipper mitt eget hår sen åratal tillbaka. När jag inte gör mer än att toppa det känns det onödigt att betala för det när jag kan göra det själv.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Var tredje månad gör min frissa underverk med mitt hår.
Brukar gå två gånger om året och göra slingor och klippa topparna. Om topparna behöver klippas där emellan så gör jag det själv hemma.
/Christina
Klipper själv med lååånga mellanrum i tiden … 🙂
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag gillar att gå till frisören men då det kostar så mycket blir det ca 2 ggr per år. Men det är så härligt att bli fin i håret!!
Aldrig. Toppar håret hemma.
Klipper mig själv med maskin sen en så där 30-35 år tillbaka och maskinen är på drygt 4 cm en trivsellängd jag stenhårt kör med ✂
Jag har ett hårt som växer som ogräs så jag går till frisören ca varannan månad. Jag har en jättetrevlig frisör och jag har klippt mig där med än 20 år!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag har långt hår och klipper mej själv. Men jag är frisör till yrket, så jag klipper även familjen. 😊