Mark Levengood blir årets julvärd.
Är det ett program ni brukar se?
Jag har egentligen aldrig sett mer än Kalle Anka och de sista åren inte ens sett det😀
Jag tror i alla fall Mark Levengood blir en fantastisk värd.
Äntligen ett program utan någon Wahlgren. Många trodde ju på att Pernilla Wahlgren skulle bli värd.
/Maria
- Redigerat 2024-11-11 10:19 av Maria
Tacksam att det inte är Wahlgren, så sjukt trött på dem.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nej brukar inte se har inte tv kanaler men Mark är en glad prick så det kommer säkert att bli bra 😎
Hinner sällan se annat än Kalle ju julafton men Mark är trevlig att lyssna till så det blir nog bra
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Har ingen tv själv och vet inte alls vart jag firar i år om det blir nåt alls. Annars brukar ju tvn ibland vara igång i bakgrunden så kikar man lite då och då. Tror mark blir bra.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Så bra val. Han är så mysig och känns som en fin person. Dessutom är han ju rolig också.
Ibland står TV på men aldrig följt det hela kvällen utom 2 senaste år och då har jag uppskattat personen. Det blir som en vän som sitter i soffan hos mig och småpratar lite.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
- Redigerat 2024-11-11 12:10 av beem
Tur att det inte är hans exman Jonas som sitter där :P
#6 Det tror jag hade blivit jättebra🙂
Jonas Gardell har så många kloka åsikter tycker jag. Hans artiklar på Expressen är de mest läsvärda.
/Maria
#7 Jag tycker att han är jobbig att höra & titta på och för mycket "over the place" men smaksak :)
#7: Ja jag älskar Gardell! Men han är rätt in your face med sin personlighet så för vissa kan det absolut bli för mycket.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Wow !!
Nu har dem lyckats välja rätt person,
Jag gillar Mark Levengood !
Han är bäst !
Jag tittade på ’Stjärnorna på slottet ’
Det va hans dag och självklart tittade jag på det.
Jag ser verkligen fram emot att titta på Jul 🤶 programmet. 😊🥰👍
HH 🙂
Har nog inte sett det sen början på 90-talet skulle jag tro. Men Mark känns som ett bra val, har alltid gillat honom.
/Christina
#7: jag håller med dig - de är båda bra !
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#0 #1 Fast *helt" Wahlgrenfri blir ju inte julen på SVT…😏
"Människan är motsägelsefull- vi söker oftast den lättaste vägen samtidigt som vi mår bäst när vi utmanar oss." (Emma Frans)