Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 310 ggr
Molly2033
1

Detta med god morgon…

Hur ser en perfekt morgon ut för er? Låt oss säga att ni har en ledig/jobbfri dag.

TccT
1

Har sjukersättning så komma ihåg att ta medicinerna. Köra igång disk och tvättmaskiner.

Åsa S
1

Sovmorgon till kl 7 och sedan kan jag sitta länge och äta frukost i min mysiga morgonrock. Jag är ledig ons +lör-sön på helgerna lyssnar jag på radion ex. p3 historia idag var det om Mozart

Fridaaaa
1

Ingen stress
Kunna stiga upp, ge katterna mat, släppa ut hunden i trädgården samt ge henne frukost, ta kopp kaffe.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

• Redigerat 2024-08-24 10:00 av Fridaaaa
Tellberg35
1

Sova tills man vaknar. Nån typ av sex. Sen träning (löpning eller gym). Därefter sen frukost som man står sig på ett tag. Det är en bra start på dagen :)

Calcifer
1

Inte vakna med huvudvärk.
Samt att vakna öht eftersom jag faktiskt somnade.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Maria
1

En god morgon är att vakna utan värk.

/Maria

Scorpio97
1

Det viktigaste för mig för en god morgon är att jag får vakna av mig själv och kan ligga och dra mig en stund om jag vill. Inget alarm eller tider att passa helt enkelt.

//Jessie

Lona
1

En perfekt vardagsmorgon är att "medicinklockan" ringer strax före nio, sen ligger Lasse och jag och myser en lång stund, ut på en snabbrastning och så äter han frukost.
Sen sover vi lite till varpå jag fixar en del morgonsysslor, packar frukost/lunch och så har vi promenad och picknick ute i det gröna nånstans. ❤️
Fast då är det förstås inte morgon längre utan förmiddag…😃🌻

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

citytjejen
2

Då vill jag vakna vid 8.30 ungefär, dricka espresso med min man på vår uteplats och sen äta frukost, gärna nybakta scones med ost och apelsinmarmelad och en kopp te till det.

/Christina

Åsa S
0

Då går jag upp runt kl 7 sitter läääänge med min frukost som ofta är samma som till vardags kanske jag kokar ett ägg som lite extra. Njuter av att kunna sitta i morgonrocken ofta lyssnar jag på radion i köket