Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 373 ggr
Maria
3

Godmorgon torsdag 11 juli

Godmorgon på er.

Här är moln och 17 grader.

Ha en fin dag alla.

/Maria

• Redigerat 2024-07-11 07:22 av Maria
MonicaLagerquist
2

God morgon

17 grader och mulet,regnet hänger i luften

Förhoppningsvis kommer vår frys idag så att vi kan hämta upp den i Enköping.

Mitt långfinger på vänster hand bråkar DEt gör ont i yttersta leden i fingret Det är stelt och går knappt att böja.

Nåväl jag har ju nio fingrar som går att böja så jag ska väl inte gnälla

Ha en bra torsdag

Kattutan men stolt Plåtis ägare

[solljust]
2

God Morgon !

14 grader och hängväder riktigt grått men möjligt att det kanske ljusnar lite vi får se vad vädergudarna tänker bjuda på idag.

Ha en fin dag alla.

DesK
0

God morgon 😊
Här har vi haft ett gäng korta strömavbrott, gissar att det beror på åska. Tur att vi har stormkök, så jag kunde koka vatten till te 😊
Idag blir det matinköp inför morgondagens grillning här hemma med 6 av mina killar 😊

/Désirée

Maria
1

#3 Aj då. Hoppas strömmen stannar.

/Maria

[Woodwalker]
1

God förmiddag.
16 grader och regn här.
I eftermiddag ska vi fara till min mormor, och där dels träffa henne, och dels träffa min moster och hennes man, som vi inte träffar särskilt ofta.
Ska väl bli helt trevligt, men eftersom att vi inte träffar min moster särskilt ofta (hon bor i Storbritannien), så har jag inte direkt ett ”band” till henne på det sättet… Vilket jag tycker är synd, men…
Ha en fin torsdag alla!

beem
1

Godmorgon. 14° och regn. Det regnar rejält inte bara ett fint sommarregn men ska upphöra i em.
Då blir det innejobb lite småplock så där.
Önskar alla en fin dag.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

aggeelin
1

Idag. En sorgens dag. Det känns som att jag, tillsammans med bonusdottern, sprungit maraton. Vi är helt utmattade.

Min man och Flisans husse avled idag på em efter en tids svår sjukdom, akut leukemi. Det gick mycket fort på slutet som kom helt oväntat.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

LampKnapp1
1

#7: Beklagar sorgen 🕊❤️‍🩹

• Redigerat 2024-07-11 23:48 av LampKnapp1
[solljust]
2

#7: Vad tragiskt att höra beklagar sorgen och all styrka till er i eran svåra stund 💖

Soligajag1
0

#7:

Nämen så tragiskt !!

Så jobbigt för dig !

Massor med kramar !! 😍❤️

HH 🙂

Maria
1

#7 Men käre nån.

Jag kan inte ens föreställa mig vad du går igenom just nu. Så oerhört ledsamt.😥

Du får försöka ta hand om dig så gott det går nu och bara skriva när du orkar.

/Maria

[Woodwalker]
1

#7 Beklagar verkligen sorgen❤️‍🩹

citytjejen
1

#7: Beklagar verkligen 💗

/Christina

aggeelin
2

Tack alla! Just nu känns det helt overkligt.

beem
1

#7: Men så fruktansvärt. Beklagar och sänder styrkekram ♥️

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Lona
0

#7: Jag beklagar sorgen och förlusten! ❤️🥀

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[solljust]
4

#14: Jag tänker på dig så starkt idag sen jag läste ditt inlägg i morse och förstår din overklighetskänsla det börjar närma sig fyra månader sen min mor gick bort och ändå är det inte verkligt jag har medvetenheten om vad sin hänt men overklighetskänslor kommer över mig.

Sånt här är svårt att ta in och det är en helt naturlig del i vårt sorgearbete och det är så oerhört viktigt att tillåta alla tankar och känslor får plats dom kanske inte alltid känns så bekväma tvärtom jobbiga till tusen och vi går igenom så mycket tankar om det vi vart med om under vår livstid tillsammans både bra och dåliga minnen men allt måste få plats allt är en del av sorgearbetet och alla känslor är tillåtna.

Ta hand om dig och vi finns här om du behöver prata av dig vi har en fantastiskt fin stämning här på Livskvalitet med så många fina människor som stöttar både i glädje och i sorg.

Jag skulle vilja säga mer men mina ord räcker inte till nu i den sorg som du går igenom men den varmaste kramen sänder jag till dig och dina nära och kära i eran svåra tid och krama om Flisan också från mig 💖

MonicaLagerquist
1

Beklagar

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Tarotstollan
1

#7. Beklagar er sorg, ta hand om varann. 🥹💐

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

DesK
2

#7 Aggelin, så fruktansvärt sorgligt. Må du och din familj sörja i fred och ta hand om varandra ❤️‍🩹

/Désirée

aggeelin
3

Tack alla för omtanke och fina ord! 🤗