Godmorgon lördag 6 juli
Godmorgon på er.
Mulet och 13 grader här.
Det har regnat något förskräckligt inatt mer uppehåll nu.
Ha en fin lördag alla.
/Maria
God morgon
Delvis soligt och elva grader.
Känns lite konstigt att vara hemma efter en vecka borta med Buster
Vi kom ju hem till en havererad frys så nu letar vi efter en ny.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon
Solen skiner och idag åker vi till stugan. Har en vecka ledigt innan jobb v 29.
Har ett möte innan jag kan åka så familjen åker först.
Mitt jobb slutar inte bara för att jag har en vecka ledigt.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon!
13 grader och sol här.
Inga speciella planer för dagen, det är skönt med sådana dagar ibland.
Ha en fin lördag alla!
#4 Sötnos.
Vi har redan veckohandlat. Vi var nästan ensamma i affären och även fiskaffären.
/Maria
God förmiddag 😊
Mulet och uppehåll här, så jag tog en tur vardera med herrskapet Vov, innan frukost.
#4 Flisan är så söt 😍
#1 Inte kul att komma hem till en havererad frys! Hoppas det ordnar sig.
/Désirée
Godmorgon. 16° och just nu vräker regnet ner. Ska upphöra men senare em blir det regn igen.
Har tänkt flytta ut en del Pelargoner I mer sol. Jag har det alltid i halvsol till att börja med så bladen inte bränns.
Har börjat med en ny ljudbok som än så länge inte är så bra men jag härdar ut. Den blir kanske bättre.
Önskar alla en fin lördag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
God Eftermiddag på er i tråden 🙂
Blåsigt och kallt bjöd förmiddagen på lite varierande men nu har det stillat sig och är 18 grader men regn på gång om nu dom där prognoserna talar sanning man vet aldrig som dom ändrar sig 😂
Idag har vi vart ute vid flygfältet och hoppat det blev två hopp men vindarna var inte helt att lita i landning på så två hopp blev det och jag hoppar tandem eftersom jag inte har cert men roligt hade vi i alla fall och inget regn kom heller fast det utlovats men nu är det visst på gång som det ser ut både idag och i morgon och det gillar jag skarpt mer åska och regn åt folket 😎
Ha en fortsatt fin Lördag på er alla 🙂