Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 268 ggr
beem
0

Threads använder du det ?

Är nog sen på bollen men har upptäckt appen Threads. Får upp korta inlägg ibland i flödet. Ser många roliga korta inlägg.
Någon som har erfarenhet av Threads …..Vad tycker ni ?

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

• Redigerat 2024-06-27 14:35 av beem
Fridaaaa
0

ja jag har det.

Roligt att läsa men är lite konstigt upplagt att få upp en massa från personer man inte ens följer, och nästan inget från personer man följer

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

beem
0

#1: Ja det låter ju underligt

Sorgen är kärlekens pris

Calcifer
1

Nä jag har redan tillräckligt med appar. Threads och tiktok är inget jag kommer skaffa.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

• Redigerat 2024-06-27 14:30 av Calcifer
Carmarino
0

Har Threads men bara för att kunna läsa om något intressant dyker upp. Skriver inte där själv.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Maria
0

Jag vet inte ens vad det är😃

/Maria

Carmarino
1

#5: Det är Metas (Facebook/Instagram) version av Twitter/X.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Maria
0

#6 Jag har inte twitter heller 😉

/Maria

Carmarino
0

#7: Inte jag heller - men jag vet vad det är. 😊

Fridaaaa
0

Har inte twitter heller, tycker detta är betydligt bättre än twitter :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Calcifer
0

Jag har X, dvs twitter, men har inte använt den aktivt på flera år. Jag kollar den möjligtvis en gång per år. Men har inte appen på telefonen utan då är det via datorn. Men den gick ju åt helvete när Elon köpte den. Mer än den var innan.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

flocken
0

Japp. Ett av mina favorit ställen att hänga. Kan vara lite svårt att förstå i början.
Lite, sajten där man visar sin andra sida. Den sidan man inte kan visa upp i samhället.
Vi har otroligt roligt. Att bara få veta att det finns andra som är lika knäppa som en själv

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

beem
0

Det låter frestande. Jag måste nog testa

Sorgen är kärlekens pris

flocken
0

#12: bara du ger det tid. Det är lite de vuxnas bekännelse sida. Allt från ett litet möte till något grövre

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

[solljust]
2

Har ingen aning om vad det är eller ens hört talas om det men å andra sidan är jag bara med på i fokus så jag har noll koll på vad som finns på andra sociala medier och man tycker sig hänga med här rätt bra men uppenbarligen vet man väldigt lite när allt kommer omkring 😂

Som svar på TS fråga om jag använder threads hi hi ja här på i fokus använder jag trådarna 🤭😉😎

beem
1

#14: 🤣

Sorgen är kärlekens pris

beem
0

Som jag förstår det använder man sitt FB-konto, Instagramkonto eller utan inloggning.
Med FB och Insta kan man göra allt i Threads.
Utan inloggning kan man bara läsa.
Kan man inte ha ett helt nytt konto för Threads ?

Sorgen är kärlekens pris

• Redigerat 2024-07-02 19:12 av beem
flocken
0

#16: jag har via mitt Instagram. Men har ändrat i inställningarna att det jag skriver på threads inte syns på Instagram och fb

…………………………………..

beem
0

#17: Det låter bra att det går göra så

Sorgen är kärlekens pris