Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 144 ggr
Maria
4

Godmorgon söndag 23 juni

Godmorgon på er.
Här ät uppehåll men mulet och 13 grader.

Ha en fin söndag alla.

/Maria

• Redigerat 2024-06-23 06:34 av Maria
MonicaLagerquist
4

God morgon

Mulet och tretton grader.

Började röja i syrummet igåt-Plockade ihop lite miniatyrsaker som jag la ut på en lokal Fb grupp som bortskänkes och den försvann redan igår.
Nu har jag en låda med pokaler plaketter och rosetter som också ligger ute Hoppas att bli av med den också.

Fyllde soptunnan med div tygbitar som är för små för att göra något vettigt av.Funderar på att fixa en tygloppis framöver
Har en massa tyg och flees över sen jag sydda kattbäddar och annat kattrelaterat

Men idag blir det nog inget mer röjade Ska ut och gå en sväng och sen har jag lite pappersjobb att göra

Ha en bra söndag

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
2

Är det inte den 23 juni idag?

Maria
3

#2 Jo det är det. Jag ska ändra😃

/Maria

[solljust]
3

God Morgon !

14 grader och mulet men enligt radarblixt regnar det här just nu men inte en droppe har kommit.

Idag ska vi sätta ner mors urna det har tagit hela tre månader sen dödsdagen så sånt här får man visst vänta på. Vi sätter ner den själv och det kändes konstigt för man har läst att vaktmästarna är med men tydligen är det olika och först ska vi hämta och kvittera ut den. Hålet hade grävts upp igår likaså är skylten är på plats så nu känns det lite skönt att det får ett avslut att allt är klart för hur det är ligger sånt här över och man behöver få gå vidare.

Ha en fin dag alla.

MonicaLagerquist
1

#3 👍

Fridaaaa
1

Morgon!

Idag kommer sonen hem efter övernattning några nätter hos sina morföräldrar.
Sista jobbkvällen för denna helgen :) Molnigt och trist men skulle bli uppehåll men återstår att se.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
1

Idag ska vi till Orientlivs för att handla på oss lite till skafferiet bl.a

/Maria

[Woodwalker]
1

God morgon!
21 grader här, och ganska soligt.
Dagens planer är att baka bröd, städa marsvinsburen, och börja fundera på packningen till ett läger som jag ska på den inkommande veckan. Och sedan måste jag verkligen ta tag i att planera, och möjligtvis, om jag hinner, skriva lite på både min fanfiction, och på en berättelse.
Ha en fin söndag alla!

aggeelin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon
Igår planterade jag en tomatplanta, till, nu har jag fler än tio. Jag hoppas på många tomater i sommar! Nu måste jag städa bort jord och annat skräp.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Calcifer
1

God morgon! Mulet men varmt idag.
Mår rätt okej sov rätt okej. Men känner mig stressad då jag kanske får pengar i natt och då är allt lugnt. Men kanske inte och då är det panik eftersom jag har läkartid kl 9 i morgon bitti som jag inte får missa. Har inte råd med buss om jag inte får pengar.

Blöh 🫠

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

• Redigerat 2024-06-23 10:45 av Calcifer
DesK
0

God förmiddag 😊
Mulet och uppehåll här.
Idag tänker jag sy färdigt mina lakan 😊

/Désirée

beem
1

Godmorgon. Mulet och 20°.
Jag la ut gratis pant i en FB-grupp 1 sopsäck + 1 ICA-kasse. Inom 30 min hade en glad man hämtat.
Idag händer inte så mycket. Blir lite av en slödag 🙂
Önskar alla en fin söndag.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris