Lyssnar ni på ljudböcker
Lyssnar ni på ljudböcker ?
Vilken typ av ljudböcker?
Lyssnar ni mer på tex sommaren ?
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Är sällan jag lyssnar. Lyssnar hellre på poddar i så fall än ljudböcker.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag lyssnar aldrig.
Tappar tråden direkt.
Jag måste kunna bläddra tillbaka lätt.
/Maria
Ja, tycker det är perfekt att kunna göra annat medans man lyssnar!
Nej, böcker föredrar jag att läsa själv. Det finns några få undantag men oftast tycker jag inte det blir samma upplevelse att lyssna på en bok.
Jag lyssnar mycket på poddar istället
//Jessie
Jag har alltid tyckt om att hålla en bok i handen.
När jag fick problem med nacken fungerade det inte att titta ner i en bok.
Jag hade då lyssnat på rafioföljetongen i P1 och tänkte kanske ljudbok är bra. Sen var jag fast.
Jag tycker det är en fantastisk avkoppling.
Numera blir det mest feelgood.
Förr var det deckare som gällde men tröttnade på det.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Jag har lyssnat mycket på ljudböcker förut och gillade det verkligen och har nyligen tänkt på att fixa ett nytt abonnemang på storytel eller nån annan bra ljudbokssida.
Annars så lyssnar jag mycket på you-tube videor av all det slag..Fast youtube har ju inte -vad jag vet iaf - någon som sitter och läser en deckare eller annat som det kan vara i en ljudbok..
Vem vet det kanske är det nya stora, det kanske man själv skulle satsa på 😂 Sitta och läsa innantill och filma, så folk kan lyssna till gratis ljudböcker på Youtube
The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"
Älskar ljudböcker!
Viktigt med bra uppläsare, om man ska orka lyssna på en hel bok 🙂
Just nu lyssnar jag på Kungsgatan av Ivar Lo-Johansson.
/Christina
Jag lyssnar på böcker mycket , många i veckan .
Jag älskar ljudböcker sen jag lärde mig att lyssna på böcker, finns inget bättre .
Det är viktigt med en bra uppläsare .
Jag bara älskar böckerna med " Kommissarie Evert Truut" / Ingen lämnas kvar / Dag Öhrlund , Uppläsare : Stefan Sauk ( en av mina bästa uppläsare.
😊👍🎧
HH 🙂
Jag läser inbundna böcker, pocket, e-bok och lyssnar på ljudbok. Det är perfekt att lyssna på ljudbok medan man städar, diskar, gör kreativa saker och när man viker tvätt…. Jag hinner med många fler böcker nu!!📖📖📚📚
#9:
Håller med dig till 100% , gör likadant som du , lyssnar på en bok när jag skriver här tex, diskar , stryker , promenerar , handlar.
Det kan inte bli bättre , , sen lever jag in mig i denna" värl🎧📕📕d av mysterier"
HH 🙂
Jag har en bok i örat nästan jämt.
Lånar via Legimus.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Jag lyssnar på ljudböcker varje kväll innan jag ska sova. En väldigt bra avkoppling. Bokar från biblioteket, och lyssnar via mobilen, helt gratis. Min favorituppläsare är också Stefan Sauk, och Katarina Everlöv.