Godmorgon onsdag 5 juni
Godmorgon.
Idag är det mulet och regn och bara 15 grader.
Ha rn bra dag mitt i veckan.
/Maria
- Redigerat 2024-06-05 07:35 av Maria

God morgon
Mina ögon är lite torra och krispiga idag efter en dag ute på sjön igår.Får väl intensiv behandla med ögondroppas och hålla tummarna för att det ger sig
17 grader och sol men det ska visst bli regn på eftermiddagen
En hemma jobbar dag idag Ha en bra onsdag
Stolt ägare till tre La permer

Goooood Morgon!
Här är det 18 grader och solen tittar fram lite då och då.
Idag går studenterna ut, så jag ska uppvakta en liten pojk framåt kvällen. Hmmm, han är inte så liten längre! :-D
Resten av dagen blir det en del släktforskning!
God morgon!
Regnet hänger i luften här men det är faktiskt rätt skönt.
Jag skulle till tandläkaren idag men hon ställde in så jag är ledig, skönt för jag är rätt trött. Kan ägna dagen till att slappa och att få ordning här hemma igen, detta evighetsgöra. NÄR ska jag få till vettiga rutiner så det inte ser ut som ett bombnedslag fem minuter efter att jag städat??
Ha en fin dag alla, vare sig det regnar eller solen skiner!
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
God morgon!
Här är det 20 grader, och ganska soligt. Idag ska jag städa mitt rum. Om vi säger så så behövs det definitivt städas. Inte direkt så att det ser hemskt ut, men iallafall. Jag ska fara på en tredagars vandring med min scoutpatrull nästa vecka, så jag ska kolla om min rinka passar, och börja fundera på packningen. Och sen ska jag fara till biblioteket och lämna in några böcker. Det tar bara några minuter att cykla från oss till biblioteket, så det är jättelyxigt.
Ha en fin dag alla!
Godmorgon. Lite växlande sol och moln och 18°.
Få se om jag tar är ut lite fler Pelargoner idag. Jag är lite orolig för järnnätterna men får väl ha koll på temperaturen.
Önskar alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
God mitt på Dagen !
Regnet kom nyss och mer är på gång så det känns snudd på höst, blåsigt och kalla vindar så nu åkte tröjan på.
Ha en fortsatt fin dag alla.

Nu kom regnet och temperaturen sjönk till 13 grader
Stolt ägare till tre La permer
Varit full fart på jobbet idag. Jag och en kollega har avslutat ärenden, löst lite problem och skrivaren har gått varm. Kommer nog att drömma om utskrifter i natt 😂
Nu är det långhelg med fyra lediga dagar, underbart 😊
/Christina
#8:
Ojojoj, , vilken tuff dag, skönt att ha avslutat ärenden.
Ledig i 4 dar är nog det du behöver. 🌻😊😍🌞
Trevlig ledighet!!
HH 🙂
#9: Tack snälla du 💗
Ja nu behövs det lite ledighet!
Ha en fin kväll!
/Christina
#10:
Tack snälla du. 😍
Är lite trött själv efter full dag med olika saker som en promenad , second Hand , fika på Mötesplatsen / Biblioteket .
Handling på Ica . Sen fick jag en mat beställning av en väninna ,
Fläsk med löksås , Potatis och lingonsylt.
Ska leverera maten på fredag.
Sen hemåt, , lagade mat , åt mat.
Poff , , nu blev jag så trött, , men ville sätta upp gardinerna först.
Nu är jag nöjd. 😊🌻❤️
Trevlig fortsättning på kvällen.
HH 🙂
#11: Då har du också haft fullt upp idag, låter som roliga saker du ägnat dig åt 😊
Gott med drömmar att knapra på!
/Christina