Godmorgon söndag 12 maj
Godmorgon på er.
Här ser ut stt bli fint väder och det är nio grader ute.
Ha en fin söndag alla.
/Maria
- Redigerat 2024-05-12 07:36 av Maria
God Morgon !
8 grader här solen på väg så det blir nog en härlig temperatur under dagen.
Städar och tvättar har putsat fönster och bytt gardiner nu mot våren och snart gå och handla lite för det tar alltid slut i kylen så snabbt jag måste ha en skåpråtta som tar för sig 🐀
Ha en fin dag på er.

God morgon!
Solen skiner från en klarblå himmel och det är nu 11 grader, de har lovat 20 fram på dagen!
Framåt kvällen blir det en veckohandling, men innan dess måste jag hinna med att ta ett fotbad… Sen kan jag köra igång nästa vecka!
God morgon
Sol och åtta grader nu på morgonen
Jag tror jag trotsar förkylningen och följer med mannen en bit på hans loppisrunda och går hem
Ha en bra söndag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon
Sitter i soffan med en kopp te och macka.
Idag har vi vilodag. Har gått många mil dessa dagar så idag blir det lugnt.
Har ett möte kl 11 och hämta hö under dagen.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon, här ska från och med idag och resten av veckan bli över 20 grader och sol. Ska handla idag men sen är det nog solning på balkongen som gäller.
God morgon. 12 grader nu men varmare ska det bli. I veckan ska vi få över 25 grader, det ser jag fram emot! Idag blir det en lugn dag, det enda jag ska göra är att bada och så ska jag spela Terraria med lillebror på eftermiddagen. Ska försöka se lite film innan också.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Mulet och 15°. Idag är sista dagen med älgvandringen. Kl 23.00 släcks sändningen.
Öråd I Robinson ikväll blir spännande. Så jobbigt flr de som snubblar på mållinjen.
Önskar alla en fin söndag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Var på mitt första träningspass på flera år, skönt men fy 17 vad otränad jag är. Och då var det ändå ett kort och lugnt pass 😂Cyklade dit och hem och också och det tog musten ur mig haha.
Tidigare ikväll tog vi motorcykeln in till stan åt mongolsk buffé och efter det "mysåkte" vi genom stan och kollade på folk och annat.
Nu tittar jag höjdpunkter från älgvandringen innan det är dags att sova.
/Christina