Godmorgon lördag 9 mars
Godmorgon på er.
Minus 1 grad här.
Ha en härlig lördag 🙂
/Maria

God morgon
Mulet och nollgradigt
Ev kommer bonussonen ut idag.Han skulle höra av isg i så fall
För övrigt blir det en lugn dag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon 😊
Idag är det mamma-dotterdag, ska först handla lite och sen in till henne 😊
Ha en fin lördag 🤗
/Désirée
#3: Vilken söt katt. 😻
God Morgon !
Minus en nollgradigt och en plus det kan inte helt bestämma sig där ute mulet och isigt så vi har haft minusgrader i natt.
#3 Jättesöt misse 😻 Min äldsta är på dagen 18 år och 9 månader och pigg fast hon har cancer sen två år tillbaka. Får se om hon får bli 19 inte helt omöjligt för hon är så här glad och pigg men jag tar en dag i sänder med henne dom andra två är snart 14 och den yngsta blir 5 tiden går alldeles för fort med våra djur tycker nyss dom var kattungar.
Önskar er alla en fin dag.
God morgon. Minus 2 och grått och trist.
Idag har jag inga planer faktiskt. Ska småplocka lite runt i lägenheten men efter att ha städat och donat och tvättat stenhårt i flera dagar måste jag vila annars kommer kroppen krascha rejält. Men lite plock blir det ändå. Annars tänkte jag kanske spela lite, eller se några filmer. Har så otroligt många jag vill se, haha.
I natt låg faktiskt båda katterna i sängen och sov. Det är så skönt med en så stor säng, för det märks att Elrond gärna vill sova i sängen, men inte sådär jättenära eftersom jag rör mig ganska mycket när jag sover. Så vaknade typ 2-3 gånger under natten och varje gång låg Elrond och snarkade inne i hörnet, vilket var mysigt att se. Nox velade lite tror jag, ena stunden låg han och trängdes och andra låg han utsträckt och fläkte ut sig bredvid i stället. Hemskt gos oavsett.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Vi har veckohandlat och jag har varit på Apoteket.
Sällan Apoteket har allt man behöver. Alltid något som är restat numera känns det som.
/Maria
Godmorgon. Sol och +1°.
Äntligen är gatan isfri så man kan gå utan livet som insats 🙂
Ikväll är det mellofinal. Spännande. Enl bettingen leder Markus o Martinus. Och så skidor så klart.
Önskar alla en fin lördag.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
- Redigerat 2024-03-09 12:04 av beem