Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 363 ggr
Molly2033
9

Pinsamt klantigt

Hej!

När gjorde ni något riktigt klumpigt senast?

Igår lyckades jag välta ut en hel bägare öl på bardisken (och jag dejtar bartendern just nu).

• Redigerat 2024-02-28 13:06 av Maria
KPD
8
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är visserligen några år sedan, men det är nog det klumpigaste. En vän vill en oktoberdag fotografera mig som dräng helt klädd i rosa. Helt plötsligt ramlade jag i dyngan.

Fotograf: Marina Forsberg, Aneby

Värd för Finland ifokus, medarbetare på Ryssland ifokus.

• Redigerat 2024-02-24 10:10 av KPD
[solljust]
10

#1: Ha ha ha herregud den där var bara för rolig 🤣 men så klart inte så roligt att ramla ner i alla dom där fjärtarna och jag har själv stått på näsan några gånger i dynghögen i stallet 😂

#0 Jag svarade i telefonen hos min far han hör den inte och en läkare ringde från demensboendet mor är på för ett par dagar sen.

Lyfte luren det är fast telefoni där och gjorde ett kort ljud som lät gruff surt hallå men ändå inte riktigt tänkte det var något bluffsamtal så jag ville grymta lite så dom inte skulle kunna spela in mig och lura mig att jag sagt ja till något 😂 och började sen pressa läkaren på information och sa jag känner inte igen numret men han sa det här använder vi alltid och ser på presentatören det är från regionen men ändå håller jag fast vid att det är bluff 😂

Börjar fråga när ska du ha min kod till banken och såna saker han var smått förstörd innan jag var klar med honom och det faktiskt gick upp för mig att samtalet det var helt seriöst allt handlade om att min far skulle komma till ett välkomstmöte på mors boende som hon flyttade in på för dryga månaden sedan samt att när far var dit och hälsade på fick han meddelande om saken precis som läkaren hade sagt åt mig att personalen skulle delge honom 😂

Så kan det gå men stackars den läkaren han var trevlig och jag ja vad ska man säga jag var för jävlig han hade knappt en chans jag hade satt mig för att det här är bluff stackars sate men jag bad om ursäkt innan vi la på i alla fall helt sjukt 🤣

beem
1

#2: 😄

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

citytjejen
7

Förra veckan när jag precis ätit klart min lunch i personalmatsalen på jobbet så hände en lite pinsam sak 😄
När jag reste mig upp från bordet och skulle gå så råkade jag fastna på nåt sätt med foten runt bordsbenet så jag ramlade ner på golvet. Höll i en salladsbytta i plast där det var lite majs kvar i så majsen for ut över golvet jämte mig haha. Slog mig oväntat lite, var bara ena skinkan som blev lite öm efteråt 😂

/Christina

Tellberg35
5

På nyår på fest satt jag mig på en plaststol som vek sig totalt och jag ramlade bakåt. Och jag hade inget under min klänning…

91Marran
3

På mitt jobb sålde vi påskmust ett år. Den var slut i lager på jobbet. Pratade med kollegan. Råkade säga rakt ut att "Jag har sex hemma". Han skrattade och svarade att han inte ville veta det och att det var för privat. Menade att jag hade 6st hemma.
Vi skrattar åt det fortfarande ibland. Ibland bara pratar man utan att tänka efter.

Mvh
Mig

beem
0

#6: 😁

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

KPD
0

Denna tråd fick mig att göra bort mig. När jag i forntiden blev medlem på iFokus, bestämde man själv vlika bilder som skulle visas på ens profil. Så är det inte nu.

Jag tyckte, att jag kunde bjuda på den inte helt smickrande bilden av mig, i en tråd som snart skulle hamna långt ned bland andra gamla trådar. Inte tänkte jag på, att bilden nu visas för alla som tittar på min profil.

Värd för Finland ifokus, medarbetare på Ryssland ifokus.

Molly2033
0

#5: Ha ha ja man får alltid passa sig när man kör troslöst :)