Etiketter
Snälla skapa inga nya etiketter.
Det blir bara massa etiketter med kanske bara ett inlägg under.
Vi har många etiketter så någon borde passa annars finns "övrigt", "ordet är fritt/väl valda ord"
Tack på förhand 🙂
/Maria
- Redigerat 2024-02-06 12:22 av Maria
👍
Jag förstår inte varför det här infördes med nya i fokus det kan lätt bli en enda röra när alla kan skapa etiketter så jag förstår dig Maria när det finns så många att välja på och själv undviker jag helt den funktionen för jag tycker det ska vara enbart admin som kan skapa etiketterna.
#2: Jag hade ingen aning om att alla kunde skapa etiketter, trodde bara det var admin.
#3: I tidigare versioner av i fokus plattformar var det utformat så men sen den här versionen kom in kan alla skapa etiketter men jag vet inte om det kräver att en medlem har Insider har inte kollat upp just den biten.
#0 Maria jag ska kika på admin på en sajt jag inte satt mig ner och jobbat med och kolla finns det någon inställning där man kan stänga ner den funktionen så inte alla kan ränna runt och skapa etiketter kolla gärna du med om du kan hitta något sånt för det vore ju riktigt bra om enbart admin kan.
Tänker som så också det finns säkert en orsak och förklaring varför alla kan skapa etiketterna så har vi tur kommer någon av killarna in och läser den här tråden och kanske kan ge oss svar på det här 😎
Mig veterligen kan man inte stänga funktionen.
/Maria
#5: Inte mig veterligen heller men tänkte att jag förhoppningsvis missat något i admin så jag hoppas och kollar 😃
Nepp inget missat där inne men det vore en tacksam funktion att ha 😎