Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 253 ggr
Fridaaaa
3

Shopping av kläder

Vart shoppar ni främst kläder?
Vilken typ av kläder?

Man kanske kan inspirera varandra? Hitta nya hemsidor, butiker till exempel :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Åsa S
2

Loppis ofta betalar jag bara 35-40 kr plagget och många är oanvända ibland sitter ursprungsetiketten kvar. Det enda jag köper nytt är underkläder + ibland skor nya med. det är svårare hitta på loppis även om jag gjort riktiga fynd nu senast ett par graninge vandringsskor som ser oanvända ut

Nephi
1

EMP har blivit min nya favorit 😁

Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls

Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎

Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕

Europas största merchåterförsäljare inom rock & metal, film, TV & gaming & alternativt mode. 25,000 produkter!
Herveaux
1

Jag gillar också EMP (som jag fortfarande envisas med att vilja kalla Sweden Rock Shop).

// Harley

Maria
2

Jag köper Gudrun Sjödens plagg.
Nu var det ett tag sedan då det varit mycket negativa skriverier och jag har blivit besviken.
Jag har däremot såpass mycket att jag klarade mig. Köper sällan kläder.
Har även köpt en del begagnat från GS också.

/Maria

Pyttelite
2

#3: Skulle vilja ha den här - skulle förmodligen göra succé på jobbet.

https://www.emp-shop.se/p/t-shirt-i-tvättad%2C-begagnad-stil/533975.html

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

T-shirt i tvättad, begagnad stil T-shirt – Handla hos EMP – Fler Basplagg online - Oslagbara priser!
oh-la
0

Jag handlar det mesta på boozt. De har mina favoritmärken, levererar snabbt, har bra utbud över lag och jag kan handla till barnen samtidigt.

flocken
4

Nu ikväll beställde jag från en sida som heter boohoo.
Då jag tröttnat på min mörka garderob så ska jag nu köpa in nytt som är utanför min vanliga stil.
Nu vill jag klä mig som den person jag ser mig själv. Tog bara sådär 40 år att komma hit

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[Undertaker]
0

#2: Jag kör på EMP.

beem
0

#4: En liten parentes bara finns en bra dokumentär på TV om henne

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

[Vargnatten]
0

Handlar hos Gudrun Sjödén men säger som Maria där om negativa skriverier och höll upp men optimist jag är hoppas jag på förändring efter allt som kom fram i media och har börjat handla där igen. Hade redan mycket därifrån så jag klarade mig men fick syn på en kappa och blus jag inte kunde motstå nyligen.

Tidigare var det väldigt strikt stil men det var inte jag utan omständigheter i min omgivning som krävde den stilen och det är så väldigt viktigt för oss att känna oss rätt i kläder så till sist var jag tvungen att säga ifrån göra och köpa det som stämmer med mig som person jag orkade inte leva upp till det kravet så enda vägen var att ta tillbaka min stil som jag känner mig bekväm och avslappnad med.

Numer handlar jag inte så mycket kläder tidigare var det på tok för mycket men mycket har fått gå till välgörenhet och butiker som säljer i andra hand för att hjälpa människor i nöd och utsatthet.

MonicaLagerquist
0

Underkläder shoppar jag på nätet andra klöäder och skor köper jag på loppis.

Stolt ägare till tre La permer

citytjejen
0

Jeans köper jag på Lager 157, så även stickade tröjor. Underkläder är det oftast Lindex som gäller och t-shirts och "myskläder" brukar jag köpa på Bread & Boxers (när det är rea, annars är lite för dyrt tycker jag).
Skjortor och blusar oftast H&M, Lindex eller Åhléns.

/Christina

CasaRamon
1

Jag handlar alla kläder på nätet, men bara till reapris. Man säljer nu ut sommarkläder, och jag hade turen att hitta 2 snygga klänningar till halva reapriset dessutom, som passade perfekt. Blir fint till vår Mallorca-resa.

Lona
2

Jag handlar sällan kläder men gör det av någon anledning oftast på KappAhl, antingen på nätet eller i butik.
Köpte faktiskt en klänning, kjol och top igår på rean, SÅ roligt att kunna handla "vanliga storlekar" för första gången på drygt 10 år. 😃

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Molly2033
0

Finns ju så bra secondhandbutiker i många städer så handlar sällan på nätet. Om jag gör det gillar jag bubbleroom.se