God Morgon Fredag 11 Augusti
God Morgon !
Gråväder och tolv grader med någon liten skur då och då men nu ska det väl komma lite sol om några dagar får vi hoppas.
Ha en fin fin Fredag 🙂
God morgon.
Trött och svältig, som vanligt. Regnar lite lätt nu, men det vräker åtminstone inte ner. Känns kyligt dock. Blä.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
God morgon
Är det idag som fotbollstjejerna ska slå ut Japan ur VM.
Man kan ju alltid hoppas Om ett par timmar vet vi.
Mulet och 13 grader.
Ha en bra fredag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon på er.
Här är soligt med lite moln och 18 grader.
Ha en fin fredag alla.
/Maria
Mulet just nu och runt +15C, prognosen lovar +20C och lite sol på eftermiddagen så jag håller tummarna. Jag behöver flisa de där jättehögarna med häckklipp som blev till förra gången det var hyfsat väder + jag skulle behöva klippa gräs på de delar som inte är fulla av vattenpölar
God morgon 😊
Sol och mindre blåsigt. Idag blir ett en sväng in till Göteborg. Önskar alla en fin fredag.
/Désirée

God Morgon!
Tänk att det blev fredag den här veckan också!!!
Idag ska jag bara bege mej ut på en liten promenad, om regnskurarna så tillåter, behöver handlat, ett par udda saker.
God morgon.
Dagen efter migrän utmattning här. Jag får nog omboka dagens jobb till nästa vecka också.
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Just ja. Förutom mardrömmar så drömde jag inatt att jag handlade mat i en konstig butik. Men fan man vet att man är hungrig när man drömmer att man köper mat…
Suck. Om jag kunde ta ut smslån skulle jag göra det för att stå ut men… blah helgen kommer bli en plåga.
Blev ledig idag.
Har planterat rabarber jag fick av grannen. Varit ute med sigge och plockat gottigt till kaninerna.
Så nu har vi en paus till tvätten är klar och huset ska städas.
Sen i em åker stallägaren bort över helgen och jag tar över ansvaret..
Solen skiner ☀️
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Molnigt och 17°. Solen gjorde ett försök men molnen vann.
Jag önskar er alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
God eftermiddag. Helgen räddad och medicin uthämtad! ☀️🌸❤️
God middag!
Tack och lov! Idag tittar solen fram!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nu skiner solen här det växlar en hel del och det kändes nästan konstigt efter Hans framfart att se en blå himmel mellan molnen och en sol som kämpar sig fram men nu är det nog lite sol på G och det behöver torka upp rejält nu ☀️
#14: ja sitter ute i solen och njuter, sista dagen på semestern. På sex veckor, nästan ingen som alls.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Fredag och jag har redan jobbat två veckor efter semestern 😨Men jag trivs på jobbet så det känns bra.
Vår fredagstradition är tillbaka med popcorn och gin & tonic som strax ska intas. Senare blir det kött till middag.
Är glad och tacksam 😊
/Christina