God morgon måndag 12 juni
God morgon
Sonen som var här och hälsade på i lördags ville låna vår bil för att köra sopor då han inte har dragkrok.Jag tyckte ett det vore smartare att vi plockar upp den redan lastade släpvagnen när vi ska in till stan då deras hus ligger på väg in till stan så idag ska vi fixa det. Vi ska passa på att handla och hälsa på pappa också.
Mannen ska åka till fjällen och fiska så vi får väl se när han kommer iväg.Han måste vara hemme till nästa torsdag så jag hoppas att han kommer ivähg i god tid,Förra året drattade jag ju omkull och bröt handen så han fick lov att komma hem nästan på en gång.
Nåväl hyfsat fint väder och tio grader nu på morgonen.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon på er.
Strålande solsken och 18 grader så det blir nog en fin dag.
/Maria
Godmorgon, i helgen har jag sovit över hos min farmor & farfar! Det var faktiskt ganska kul!
/ en djurälskare 😝
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
STAY
WEFLIP
God morgon! Mår alla bra?
** Energy Pethead
**Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/
#3 Godmorgon, det var länge sedan.
/Maria

Godermorgon!
Solen steker från en klarblå himmel.
I eftermiddag ska jag till frissan Jenny och kapa en bit. Det brukar bli trevligt, vi har mycket att prata om…
God Morgon !
Åter varmt och torrt så pass så både grannar och jag låter bli att klippa gräset det är alldeles för torrt men får se om nån dag eller två om det går att klippa ner fast långt är det inte det växer knappt men helst vill jag finputsa lite men nu måste jag låta bli.
Inte en droppe regn innan midsommar enligt klart.se det känns riktigt bekymmersamt vi ska väl inte få en repris på 2018 med alla hemska bränder som var då.
Önskar er en fin dag.
#7: mycket bekymmersamt att det inte regnar.
Vi har ställt undan vår robotgräsklippare "Rasmus", tidig semester.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God förmiddag
Besök på vc med sonen igen kl 13, hoppas att de kan se ner i örat denna gången. Hoppas det. Se vad de säger. Sedan blir det jobb ikväll
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God förmiddag 😊 Det blev lång sovmorgon och sen frukost på altanen idag. Zaki och jag är ensamma hemma, så får se vad vi hittar på 😊🐕
/Désirée
#3: Morgon!
Dig har man hört mycket om.😃
27 grader ute. Öppet överallt.
Lakritz ligger inne under en filt.😃
/Maria
#8: Kikade runt lite i trädgårdarna på promenaden och många har gett sina klippare en tidig semester i torkan och jag har ingen robot kör fortfarande med åkklippare för jag vill vara ute och så länge jag orkar sköta allt själv så tutar och kör jag på. Har sett den kan slå gnistor och ryka på ibland så med den här torkan får den lite semester i vedboden.
Med tiden lär det bli en robot men än känner tanten att hon orkar jobba hårt men hur är det med robotarna kan även dom slå gnistor ? vet alldeles för lite om dom men roligt är hur så många ger dom namn precis som ni med Rasmus det tycker jag är en kul grej 😎
#12 Vad är det med katter och värme hittade nyss Tudor ute på altanen i en av kattburarna jäsandes och göttandes i värmen jag fattar inte hur dom orkar men han fick gå in för nån måtta liksom i den här galna värmen och sur ja det blev han men då fick han bli det 😂
#12: ja katter gillar värme och att mysa under en filt!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet