God Morgon måndag 5 Juni
God Morgon !
7 grader här och sol så vädret tycks bjuda på sin bästa sida.
Ha en alla tiders fin Måndag 😎
- Redigerat 2023-06-07 06:38 av Maria
God morgon. 9 grader här och det verkar vara mulet.
/Maria
God morgon 😊
Mulet och 8 grader här. Idag ska jag till frissan och bli ompysslad 😊
/Désirée
God morgon
Nio plusgrader och delvis muelt
Ska såga ner en buske idag och vattna i växthesen.
Önskar er en bra klämdag
Stolt ägare till tre La permer
#3:
Så underbart foto, vilken fantastisk natur!! 😊
HH 🙂
God morgon !
Jissses , 15 + nu , , och det kommer att bli 24 grader idag , solen skiner .
Jag ska gå ut i solen sen , , frukost nu .
Ha en fin dag alla.
HH 🙂
#2: å frissan är trevligt!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon
Dags att stoppa in frukosten i ansiktet och sen till jobbet. Jag har 18 + 36 tentamen och rapporter som måste rättas till den 19. Jag hade tänkt arbeta hemifrån men är mycket mer effektiv om jag är på jobbet. Jag har räknat ut hur många jag bör göra varje dag.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon. 16 grader och strålande sol. Idag kommer veckans gäst som ska vara här till nästa måndag. En vovve på 11 år. Ska bli jättemysigt med en riktig "gubbhund".
God morgon!
En ledig och solig dag är det här 🌞
Ska sätta mig i solen sen och få lite D-vitamin!
/Christina
Nu ljuder Hesa Fredrik🙂
/Maria
Här har vi inte Hesa Fredrik kvar han övergavs 2001 när man byggde ny brandstation och varför man inte tog den med det var dumt gjort men vi har inte setts som ett krigsmål men frågan aktualiserades igen 2022 så vi får se om vi får tillbaka vår skönsjungande Fredrik. Vi är en av sex kommuner i vårt län som inte har honom kvar.
Dumt att så många kommuner i landet lagt ner det där men ok det var fredstider ingen trodde det skulle bli så dåligt säkerhetsläge i Europa så då skulle mycket rustas ner, Fredrik bort men nu får dom börja tänka om igen och förhoppningsvis får vi alla Fredrik tillbaka igen. 📢
#13: Meeeeen så söt ❤️