Godmorgon onsdag 31 maj
God morgon på er.
Solen skiner och det är 12 grader så det kommer bli en fin dag gissar jag.
Ha en bra dag alla.
/Maria
God morgon. Småmulet och 16 grader här. Inga planer för dagen. Jag börjar praktik imorgon så gör nog inget speciellt idag. Ska träffa en kompis en stund i eftermiddag.
God morgon
Veterinärbesöket för två katthemskatter är inställt men vi åker in till stan och hälsar på pappa som ligger kvar på sjukhuset.
Sol och 14 grader.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon! Försökte sova på natten vilket inte lyckats. Ska nu försöka mig på skolan och hoppas att det ska gå bättre.
Ha det fint hörni. 💋
God morgon 😊
Soligt och 15 grader här. Bilen är hos Volvo för byte av bakrutan och Zaki och jag ska greja här hemma.
/Désirée
God förmiddag!
Det är varmt ute så då är jag glad att min uteplats ligger i skugga större delen av dagen, jag har morgon- och kvällssol.
Sitter och väntar på min hyresvärd eftersom min tvättmaskin är trasig, jag tycker verkligen att det är obehagligt att "ställa till besvär" men jag betalar ju faktiskt hyra.
Ha en fin dag allihop och Monica, krya på din pappa! ❤️
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
God Eftermiddag !
Blåsigt och inte så varmt fast i lä känns det bättre men det kommer lite kyla med vinden.
Idag är en ledig dag inte göra ett smack bara vara och det känns så himla bra samtidigt är man van att flacka runt och sysselsätta sig konstant men idag låter jag bli och bara är 😎
En fortsatt fin dag till er.
Pappa mådde mycket bättre idag men han blir kvar på sjukhuset över helgen.
Det känns bra.
Stolt ägare till tre La permer