Godmorgon söndag 14 maj!
Godmorgon allesammans! Idag ska jag träna kaninen och läsa en bok. Hoppas att ni också har det bra idag! 😘
- Redigerat 2023-05-14 07:27 av Maria
God morgon 😊
(Det är söndag idag)
Soligt och 12 grader. Idag blir det kyrkan, därefter ett digitalt möte och sen en tur till Nossebro 😊
Ha en fin söndag 🤗
/Désirée
God morgon på er. Har ändrat till söndag🙂.
Här skiner solen och är 20 grader. Himmel vad jag har sovit.
Ha en härlig söndag alla.
/Maria
Såg ni Eurovision igår kväll?
Loreen vann uppenbarligen. Ingen musik för mig.
/Maria
God morgon.
Tio plusgrader och prognos på dryga tjugo. Marsvinen kommer tycka om att få gå ut.
God morgon
?16 grader och sol.
Straxt drar mannen iväg på loppis.Jag åker med som vanligt och happar av och går hem.
Ha en bra söndag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon! igår var det trav kurs meen, sen har ju jag turen att ha en ledare som sa "du kan ju redan allt, ska vi ta in storhästarna så kan du få prova rida travhäst?"
Det gick super :) krångligt dock (då jag inte gått på ridskola utan lärt mig själv, haha. Verkar ha lyckats helt hyfsat.) Men jag fick massor av beröm iaf, travhästar är fina att rida, i slutet lyckades jag till och med få hästen att gå i fin form.
Idag är det till medryttarhästen, liten skillnad (119cm i manken och 165 XD ) en vän hänger med till stallet då hon ska sätta igång sin häst, så vi får se om det går nå bra :)
Hoppas alla har en fin dag!
- Redigerat 2023-05-14 09:26 av [Lilium]
#4:
Hej hej,
Jag tittade inte heller på festivalen, har hört att låten va bra . 😊
HH 🙂
#7 199 cm i mankhöjd? Är det en shirehäst?
#4 Jag tittade inte heller, har svårt för allt det där flashiga, men låtarna kan jag gärna lyssna på.
/Désirée
#9: 119 ska det stå XD skrev fel
Soligt här☀️ redan 18 grader varmt!
#4 Japp jag såg 😃
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
God förmiddag!
Ingen bra dag idag, jag lägger mig och sover ett tag och hoppas att det är bättre när jag vaknar.
Funderar på hur jag skall göra med min "provhund" - ska han stanna hos oss eller inte?
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Nu har jag ätit årets första mjukglass🍦
/Maria
#12: Vad är det för hund? :D
#16: En jaktlabbe på drygt 5 år.🖤
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#14:
Mums va gott!! 😊🧢🍦🍧
Nu blev jag sugen på det , , ,
HH 🙂