Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: vÄra-vÀnner-djuren-natur
LĂ€st 154 ggr
Soligajag1
4

Lycklig kisse 🐈‍⬛ ute đŸ˜»đŸ˜ž

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

God morgon alla go’a mĂ€nniskor ,

Nu fick Knatte gÄ ut en stund.

Gissa om han va lycklig . 😾đŸ˜șđŸ˜»

Nosade runt pÄ alla buskar .

GÄr ut senare i eftermiddag, fikar i lekparken.

Ha en fin dag alla .

HH đŸ™‚

• Redigerat 2023-09-21 08:14 av Maria
Magi-cat
2

HĂ€rligt för kisse att vara ute nu i det sköna vĂ€dret! đŸ˜»đŸŸ Och för matte! 🙂🌞

"Freden mÄste komma först. Gör den inte det, min vÀn, kommer inget efter den."
💓 SajtvĂ€rd pĂ„ Fenomen, HjĂ€rnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Mulka]
3

đŸ˜»

Soligajag1
3
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

1 , #2 , , TacksÄ mycket Magi-cat och Mulka .

JodĂ„ , matte va oxĂ„ glad . 😊😘😀

Det blir en runda i lekparken sen , , med.

HH đŸ™‚

aggeelin
4

Flisan Àr sÄ intresserad av att vara med i uterummet. Det Àr sÄ mycket att titta pÄ dÀr! Funderar pÄ att inte gÄ pÄ koppelpromenad Àn pÄ nÄgra Är. Det kan lÄta konstigt men jag vet av erfarenhet att cornishar kan bli sÄ enormt tjatiga pÄ att gÄ ut sÄ livet bestÄr endast av tjat!

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

Pilspets
2

#0: SĂ„ skönt med sol o alla dofter.đŸ˜»

[Vandra i Skönhet.]
1

SĂ„ hĂ€rligt att se era katter och vilka underbara tider dom har nu nĂ€r solen och vĂ„ren gör sina framsteg. Kanonfina sötnosar som njuter av livet đŸ˜»

Maria
2

Dörren Àr öppen ut till trÀdgÄrden hela dagen nu nÀr det Àr sol men Lakritz tillbringar mesta tiden inne.
Han gillar att ligga i uterummet med dörren öppen.

En massa stora tunga humlor har varit och hĂ€lsat pĂ„ men Lakritz passar sig noga. Han blev biten i lĂ€ppen fösta sommaren hos oss. Han fick en riktig flĂ€sklĂ€pp 😉

/Maria

Maria
3

Som sagt,, dörren Ă€r öppen ut och hĂ€r ligger Lakritz och gömmer sig 😃

/Maria

Soligajag1
1

#6:

Tackar sÄ mycket !!

Du har sÄ rÀtt !! Nu Àr det en hÀrlig tid!!!

HH đŸ™‚

[Vandra i Skönhet.]
2

#8: Det Ă€r sĂ„ typiskt katter dom gör som dom vill egensinniga som dom Ă€r 😂

Hade en innekatt som var med frĂ„n Stockholm för mĂ„nga Ă„r sedan och han var gammal fick börja gĂ„ ut och hade det toppen hĂ€r pĂ„ landet men vem gick in och la sig det var bĂ€ttre vid ett element inomhus Ă€n ute i sköna solen 😂

Dom andra tre yngre dom gick gĂ€rna ut lite men inte sĂ„ mycket och tvĂ„ av dom gick in pĂ„ lĂ„dan dom förstod inte det dĂ€r att man kan skita ute bara en av dom fattade att grusgĂ„ngen Ă€r en perfekt stor bajslĂ„da. Egensinniga smĂ„ raringar đŸ˜č

Maria
2

#10 Jag Ă€r sĂ„ tacksam att Lakritz gödslar vĂ„ra pioner😉

/Maria

[Vandra i Skönhet.]
3
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Vi har tur med mĂ„nga katter omkring som gödslar lite Ă„t oss, mĂ„nga blir arga men jag tycker det Ă€r bra nĂ€r dom slĂ€pper en och annan fjĂ€rt i jorden 😎

PĂ„ tal om egensinnig allt Ă€r ju farligt en ny fin skön bĂ€dd den vĂ„gar man inte lĂ€gga sig i för först mĂ„ste man sitta bakom och se sĂ„ den inte bits 😂 men nu Ă€lskar han den dĂ€r och dom andra fĂ„r inte lĂ€gga sig dĂ€r den Ă€r Walters 😎

Surfa pĂ„ i fokus Ă€r inte nĂ„got jag tar för sjĂ€lvklart alla gĂ„nger Ă„ter igen Walter han Ă€r precis mitt i och överallt hela tiden 😂 dom andra tvĂ„ Ă€r lite Ă€ldre och lugnare, 13 Ă„r och en snart 18 och Walter blir fyra Ă„r den sista April och hade han vart en kattfröken hade han fĂ„tt heta Valborg đŸ˜»

Maria
1

#12 Haha 😃

/Maria