God morgon fredag 17 mars
God morgon eller nått.
Drabbades igår magsjukan från helvetet.
Det sprutar ur båda ändorna och jag är helt slut
Mannen var och köpte cola till mig som jag sippar sakta.
Vår vän som har resturang här nere skickade med en mild kycklingsoppa som jag nyss har vågat mig på att äta en dl av.
Helt slut och ligger ochslummrar i sängen sen ett dygn tillbaka.
Mannen var på apoteket igårochköpte pulver och piller.
Roligarekan man ju ha på senestern
Förhoppningsvis vänder det snart
Kattutan men stolt Plåtis ägare
#0: Krya!
#0 Usch då, hoppas verkligen du kryar på dig snabbt och att ingen annan blir sjuk.
/Maria
Monica, usch så tråkigt! Kan det vara matförgiftning? Krya på dig! ❤️🩹
God morgon 😊 Städa och fixa blir det här idag. Ha en fin fredag! 🤗
/Désirée
#0:
Ojojoj, , va jobbigt för dig!! Vilken otur !
Krya på dig!!
😍😊❤️
HH 🙂
God morgon.
Nollgradigt och det har kommit snö under natten. Å vad jag är trött på vinter nu.
#0: Så jobbigt för dig! Hoppas att du kryar på dig och att alla ni får en fin dag. Ligger själv här och försöker glömma bort mitt magont. Ska nog mest vila idag. Typ nollgradigt. 🤧🤢😊😊
#0: Jag förstår precis hur du känner dej. Fick liknande när vi var i Thailand. Ägarinnan av hotellet kokade då ihop en häxbrygd som var ett te, som vi skulle dricka av under dagen och efter några timmar mådde vi bra igen. Har ingen aning om vad det innehöll för sorts örter. Inte speciellt gott, men man tar vad som helst när man mår så illa.
Monica, usch då! Inte kul alls på semestern, krya!❤️
Här regnar/snöar det någon form av blötsnö samtidigt som det blåser, ääärk! 😝
Tror vi stannar inne idag, inga hästar att ta hand om och Charlie kan behöva en vilodag. 😉
Fd "svärmor" skjutsas runt mellan olika sjukhus och avdelningar, på varje ställe är det ett nytt beslut. De sätter in och sätter ut dropp, specialkost, mediciner inklusive insulin och pratar dessutom om att göra eller inte göra en mindre operation för att flytta pacemakern och/eller elkonvertering av hjärtat (att man ger en sån där "elektrisk chock" som de alltid gör i sjukhusserier och säger "clear" innan).
Olika besked varje dag. 😠
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com