Godmorgon onsdag 2 november
Godmorgon på er.
Här är hela 12 grader ute. Lakritz är ute i mörkret nu och det gillar han.
Ha en fin dag mitt i veckan alla.
/Maria
Godmorgon
Vaknade 03:40. Sovit dåligt efter gårdagens kaos.
Adopterade bort en kanin för 1,5 vecka sedan och nu vill de inte ha henne längre. Så hela kvällen gick ut på att hitta någon som kan hämta henne. För de som har henne nu har inte lust att köra o möta mig.
Men fridaaa hämtar henne så hon kommer därifrån.
Mina djur betyder så oerhört mycket för mig så när det blir såhär mår jag så dåligt.
O nyss kom mannen upp o sa att vi glömt besikta min bil så nu är det körförbud. Men fanns en tid nu på morgonen.
Ibland är allt kaos
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#1 Jösses…
Här har regnet kommit.
/Maria
God morgon.
Mörkt, regnar och tio grader.
#1: Vilka idioter! Men där ser man också hur svårt det kan varacatt avgöra om folk är vettiga eller inte. En del ovettiga kan säga allting rätt, men beter sig ändå som idioter i slutändan.
#3: ja lätt är det inte. O jag kan inte sova eller koppla av när det blir såhär. Belle är bara 7 månader och bodde sin första tid i en liten gallerbur utan mänsklig kontakt.
Var väldigt noga med att säga att hon är osäker och rädd. O så blev det såhär.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Godmorgon! 3dagar kvar. Idag ska vi till stall.
Ha en bra dag alla!
#1 oh jösses… Det var rörigt, lycka till
#6: allt kommer ordna sig. Tycker bara så synd om belle. Inget djur ska behöva ha det såhär
…………………………………..
#7: ja så är det..
#4: Stackars liten. Är hon osäker så blir det ju ännu värre för henne att flyttas runt. Alltså, jag blir galen på folk som beter sig sådär. Vad sjutton förväntar de sig på en och en halv vecka? Ett mirakel?
#9: på dem korta tiden har de knappt blivit trygga i sitt boende. Hon skulle bott inne men efter bara några dagar hamnade hon i en box istället.
…………………………………..
God morgon
#1 Vissa dagar skulle man klara sig utan.Hoppas att bilen går igenom besiktningen.
Redan onsdag.-Mulet och +10 grader.
Idag är grannens bil på verkstan.Vi var ner med den igår så förhoppningsvis ringer de och talar om att bilen är klar så att vi kan hämta hem den till grannen igen.
För övrigt inga direkta planer för dagen.
Stolt ägare till tre La permer
#10: Herregud. Stackars liten. Hoppas hon kan få tid att landa ordentligt nu, och kanske till och med få en trygg vän som hjälper henne. Är man rädd så har man god nytta av att bo med någon som inte är det.
God morgon. 10 grader och sol. Inget planerat för idag alls, så jag tar dagen som den kommer.
#11: det blev ombesiktning på det vi visste.
…………………………………..
Jo, sonens moppe har punktering oxå.
Vissa dagar 🙈
…………………………………..
God morgon 😊 ehm….jag menar god förmiddag 😳
Flocken, saå himla rörigt och jobbigt för dig, hoppas att ni kan ta hand om lilla Belle, så att hon blir trygg.
Just nu ser jag lite blå himmel här 😊 så Zaki och jag ska strax gå ut 🐕😊
/Désirée
#1: nej fy va jobbigt, va arg man blir också
Godmorgon!
10 grader och regnigt
Jag måste verkligen ha som vana igen att skriva här igen, det är så mysigt och jag får en bra koll på dagen.
Vaknade vid 10, legat i sängen ända tills nu :)
Dagens planer är väl att städa skrivbordet och att fixa matteläxan. Ska träna sen också.
Ha en bra dag alla!🍁🍂
#18: arg är bara förnamnet. Det är levande varelser, inga leksaker.
Men en familj fick nys om henne o vill träffa henne. De vill bara vara säkra att deras är en kastrerad hane. Man vet aldrig med omplaceringar.
…………………………………..
#21: jag har ett jourhem/ tillfälligt hem som är mer än villiga att ta emot henne. Men då blir det ännu en flytt för henne i framtiden.
Hon behöver ett eget hem.
…………………………………..
Morgon.
Plus 10 o moln
Har en förfärlig dag idag. Kan inte lita på min faster.
Bara för att jag inte hade ett visst klädesplagg på mig o hade tröjan ut o in fick jag inte komma ner på nedervåningen. Hon blockade trappen tills jag skulle ha tagit på mig den. Hotade även att leta i MIN packning efter den. Som tur är lyckades jag ropa på min syster som övertygade henne efter 25 minuter att jag inte alltid hade på mig "toppen."
Jag blev väldigt förskräckt över det så nu är jag livrädd för henne.
Är på väg hem nu,tack gode gud.
Litar på människor för lätt,hände liknande igår då hon hotade att rota igenom min packning för hon trodde att jag skulle ta mun medicin på eftermiddagen fast det var på kvällen.
Hon hävdar att det inte var fel,hon ville att vi skulle stanna kvar. Att hon inte förstod.
Är en sån som knappt gråter men där hade jag panik.
Ska till kyrkan idag,katten får hänga med.💙
Nu är grannens bil hel och min man har kört ner dem till verkstan så att de kan hämta hem sin bil
Stolt ägare till tre La permer
#23: nämen oj, va jobbigt. Har du prata med dina föräldrar om det? Det där är ju inte ok av din faster, även fast hon kanske inte menade att vara elak <3
- Redigerat 2022-11-02 17:43 av HaMsTeRpLaMsTeR123
Gokväll!
Har gått på litet höstlov nu för resten av veckan. Loggade ut från jobbet lite tidigare idag för att gå på mammografi. Köpte sen med mig kardemummabullar hem och sen hörde de av sig om intervju från ett jobb jag sökt. En bra dag tycker jag 😊
/Christina
#15: Fin bild! Ser ut som en mysigt kök 😊
/Christina
#28 Så vackert! 💖
/Désirée
#29: ja så fridfullt
…………………………………..
#31 Jättefina. Både kängorna och sockorna 🙂
/Maria
God kväll!
Valpen fyller 6 månader idag♥️ vi firade henne genom att åka till ett naturreservat vi aldrig besökt förut, vi hade såklart fika med oss😉 Jättevackert naturreservat och vovven tyckte det var spännande. Nu på kvällen fick hon ett gott ben och somnade direkt efteråt. Så mysig dag.
/Fia ☁️
#33: Åh grattis till valpen😻
Tjena^^
#34 tack hälsar hon☺️
/Fia ☁️