Godmorgon söndag 14 augusti
God morgon på er.
Det har varit en varm natt. Min man har suttit uppe sedan klockan halv tre. Jag har sovit som en stock.
Ha en fin dag alla.
/Maria

God morgon
Bara 15 grader nu på morgonen.
Tvätten går i maskin.
Mannen ska på loppis och hunden och jag går hem.
Ha en skön dag.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon!
Släppt ut kaninerna i hagarna.
Längtar till Skye kan släppas ihop med de andra (hon har kastrerats så måste läka mer först).
Sista dagen på semestern. Se vad vi ska hitta på. Ska bli varmt.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon .
Så skönt ute , 17 + och solen skiner så vackert .
Jisses vad jag har sovit , , säger att det beror på värmen .
pust o stön , ska sitta ute en liten stund idag . .
HH 🙂
God morgon.
16 grader redan, prognosen säger 29. Fullständigt vidrigt. Hoppas dagen går fort.
God morgon 😊 Sovit ovanligt länge, men nu blir det frukost på altanen. Idag ska jag hänga upp lite tavlor, som kom hem från min man. Det är tavlor som vi köpte tillsammans. Ha en fin söndag.
/Désirée
Godmorgon.
Plus 21 o sol.
Bada står på schemat!

Morgonpromenaden med hunden avklarad och första omgången tvätten hängd och tvätt nummer två är i maskinen.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon
Här sitter vi och njuter av det fina vädret! Vi sitter i trädskugga, vilket innebär att några av solens värmande strålar tar sig igenom lövverket. Jag fryser lätt i "husskugga".
Märkligt nog, denna varma dag, så blåser det kallt! Min man fick gå in och hämta en väst och jag hämtade en lång tröja. Nu, en stund senare, är det skönt igen.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#8 Det ser så mysigt ut 😍 Vad är det för grönt du har i glaset?
/Désirée
#10 Så vackert 🙂
/Maria
#10 Tack, smoothierecept kan man ju aaldrig få för många av 🙏😋 Vacker trägdårdsbild 😍
/Désirée
#12: ja, smothie går att variera hur mycket som helst. Till veckan blir det med lingon som vi behöver äta upp
Och, som sagt, jag är så glad för vår lilla trädgård och planteringen. Nu äntligen har den kommit till "sköter-sig-själv-stadiet". Så praktiskt att inte behöva rensa så mycket.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon !
27 grader här!
Kanske går ner och badar.
Har en så dålig känsla i kroppen just nu. Jag har inte ätit riktig mat på snart ett dygn.. och det känns som att vi inte har nåt hemma..
jag ska se om jag kan tvinga i mig nåt
Här har vi tillbringat 3 timmar vid hundbadet.
Kom flera hundar och alla hundar var lösa tillsammans med alla 9 barn. Vi känner varandra sen innan. ( min faster och en medlem från hundklubben)
Helt underbart.
Igår hade vi kalas o vi kom inte i säng förrän 00:30.
Men vilken helg ❤️
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering