God morgon söndag 7 augusti
#0: Vackert palettblad!
Jag brukar sova hyfsat på nätterna, men i natt har jag knappt sovit alls. Det kommer bli en lång dag. Mulet och 13 grader ute.
God morgon
+13 grader.
Det regnade en del igår så vattentunnorna är fulla.
Ha en skön dag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon!
Lite ångest, imorgon påbörjas sista semesterveckan: Dessa veckorna har gått alldeles för fort.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon från halvklart söder med 16 grader!
Var uppe redan vid 5 imorse och lagade cykeln klockan 6, fick punktering och cykeln är välbehövd för att jag ska ta mig till jobbet.
Sovit dåligt så ska vila en stund innan jobb.
God morgon.
Vi har sovit riktigt länge. Sonen och lille barnbarnet är här och har också sovit gott.
/Maria
Godmorgon!
I dag vaknade vi för ovanlighetens skull kl 7 och gick upp vid 8. Ska träffa en kompis idag och äta lunch och gå på bio och se Downton Abbey. Har inte sett serien men filmen verkar bra!
/Christina
God morgon. Vaknade redan halv sex, men somnade om i soffan framför tvn. Inga planer för dagen. Är hos min pojkvän och laddar upp för att passa en kompis hund måndag till tisdag.
Godmorgon.
Plus 15 o sol.
Inga planer idag.
#0: Så vacker!
Idag ska alla 9 kaniner få klorna klippta.
Ska montera en dynbox där jag ska pellets och havre + övrigt.
Ska provbaka lite inför kalaset på lördag. Nu har en ung släkting fått diabetes typ 1. Hon ska börja åk 7. Så vi ordnar ett diabetes bord. Hon ska inte bli utan det goda.
Jag har typ 2 .
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#3: Skönt att må bättre!
Vilka godingar där på filten 😻
/Christina
#3 Så gott att du mår bättre 👍🤗
/Désirée
Jag som gillar Quentin Tarantino har aldrig sett Django Unchained men igårkväll såg vi den och vilken film…helt i min smak😄 En massa bra skådisar som vanligt i hans filmer.
/Maria
- Redigerat 2022-08-07 11:58 av Maria
#13: å den måste jag se, gillar Tarantino!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Så skönt nu är sängen bäddad med de nytvättade lakanen
#11:
Tackar Tackar!!
Ja , det är mattes Gosetroll !!!
HH 🙂
#12:
Tack så mycket !!!
Nu börjar det gå åt rätt håll.
HH 🙂
#16 Så vackert.
#16 Snyggt.
/Maria
#20: vi har under ett antal år slarvat med att sköta vårt köksbord. Det fanns nu en spricka i bordet så vi trodde nästan att det skulle gå av på mitten. Nu har min man slipat och lackat bordet så det är fint igen.
Ditt bord blev så fint!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet