Godmorgon fredag 22 juli
God morgon på er.
Idag är det mer mulet och "bara" 18 grader.
Ha en fin fredag alla.
/Maria
God morgon.
Mulet och 18 grader här också. Prognosen säger max 20 grader idag och jag är så tacksam över att värmeböljan är över för den här gången. Nu behövs bara regn för att det ska sluta vara så torrt i markerna.
God morgon 😊 18 grader här också och väldigt hög luftfuktighet. Så idag kan Zaki och jag ta en vanlig långpromenad 🐕😊
/Désirée
Tänk att vädret kan växla så snabbt.
Det duggregnar och jag har tagit på mig en tröja. Det är 17 grader ute nu.
/Maria
God morgon
+20 grader och mulet.
Städning idag och ikväll ska vi grilla och jag ska grädda bröd på muurikan.
Hunden ska väl ha sitt.ockdå
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon.
Plus 22 o moln.
Har inte vaknat än.
#6 Åh vad roligt.
Den var väl specialgod 😉
/Maria
God morgon!
Ja vilken skillnad mot igår, jag gillar dock inte dessa väderomslagningar.
Idag blir det att åka och spela minigolf är tanken med sambon :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#7: den smakade! Hemodlade grönsaker har en helt smakade smak än det som köps i butik.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#6: Fantastisk !!!
HH 🙂
God morgon !
Åhh, , så skönt med mildare väder !!!
Även för en soldyrkare som jag.
Ska njuta utav det .17 grader och stora regn moln hägrar.
En pyssel dag idag . Ha en fin dag alla.
HH 🙂
#11: jag fryser … gillar värme men nu hoppas jag att det kommer ordentligt med regn!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag fryser också. Har fått ta på mig tjock tröja.
#13 Fina bilder.
/Maria
God dag!
Vaknade med huvudvärk i morse så blev Ipren och en sovmorgon och nu känns huvudet bättre.
Njuter av det svalare vädret som kommit! Bästa stunden igår var sent på kvällen då det var 22 grader, då satt vi på uteplatsen och drack lite vin och åt ostar och annat 😊
Idag ska vi iväg och leta mobilskal till min nya telefon.
/Christina
Här är runt 19 och jag börjar sakta känna mig som en människa igen. Huset är fortfarande varmt, så det hjälper inte med tvärdrag och fläkt men det går åt rätt håll.
Mår inte bra alls, natten till i går hade jag värmefrossa, i natt har jag varit yr och illamående. Inte kul ihop med diabetes då jag inte vet vad som händer i kroppen och blir bara ännu mera orolig.
Men nu hoppas jag att kroppen stabiliserar sig i takt med att vädret blir svalare och skönare.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Nu har vi landat på solliden på Öland och väntar på att arvingarna alla börja spela.
Undertiden väntar vi på bärgningsbil då vår bil har gått sönder 🙈 vi kom bara in på parkeringen så låste sig den elektroniska handbromsen. Så nu står bilen där den står.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#18: bilen hämtad av bärgaren.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Oj oj. Hoppas verkligen på bättre väder.
/Maria
#16:
Ojojoj, , stackare , va jobbigt för dig .
Hoppas du mår bättre nu när det har regnat och det inte är lika varmt .
Värmande kramar // Hillevi -Soligajag1
HH 🙂
#17:
Oj, vilken otur , hoppas dem kan fixa i ordning bilen snart så ni kan fortsätta .
Ha en trevlig Söndag .
Soligajag1
HH 🙂