Godmorgon måndag 13 juni
God morgon på er.
Här har vi 13 grader och det verkar lite grått ute.
Hoppas ni får en bra start på veckan.
/Maria
God morgon !
Här är det oxå 13 + och det har lovat oss sol !
Hoppas det , jag ska baka strax, bullar . Fick en beställning .
Nu är jag utvilad efter helgen. Skönt!
Ha en fin dag alla.
HH 🙂
God morgon.
Tio grader och regnar lite försiktigt. Bättre än igår, då hade vi åska, hagel och ösregn under eftermiddagen.

God morgon
⛅+24
Stolt ägare till tre La permer
God morgon 😊 Växlande solighet här. Idag är det städa och fixa vidare på tomten som gäller 😊 Ha en fin måndag 😊
/Désirée
God morgon!
Grått ute, hoppas att det släpper under dagen
Sambon, hans bror och en till ska till tippen ikväll med saker vi inte ska ha kvar, bland annat gamla frys&kyl. Skönt att bli av med det.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon.
Plus 13 o moln.
Imorgon är det skolavslutning o sommarlov!
I natt kl. 03 så pep vårt brandlarm med tre korta pip med jämna mellanrum. Ett fruktansvärt ljud men inte ihållande som larmet.
Batterierna var slut men himla irriterande när det sker mitt i natten.
/Maria
#7: mycket obehagligt!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon
13 grader och mulet
Sista dagen innan skolavslutningen 😁
#11:
Så vacker bukett ! 😊🌺❤️
HH 🙂
God förmiddag!
Solen skiner men det blåser rätt ordentligt ute.
Idag ska vi bara slappa och möjligen försöka få lite ordning här hemma. Jag har ju sovit på en madrass på golvet sen Charlie skadade sig, igår upptäckte jag att det har blivit fukt under den. Mattorna den låg på var bara att slänga, de var rejält blöta och med "fuktmögel". Förhoppningsvis går madrassen att rädda, det verkar som att det bara är själva fodralet som är skadat.
Inatt har vi sovit i sängen igen med enbart (en tjock) bäddmadrass. Inte så jättebekvämt med andra ord.
Funderar på om madrassen kan tänkas ersättas av hemförsäkringen om den behöver kasseras? Den var ganska ny och gick på några tusen. 🤔
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#13 Men jösses.
Vad tråkigt men hur kunde det bli så vått under madrassen?
/Maria
#12: tack 😊
#14: Jag bor delvis i en källare/sutterängplan, jag tror att det har blivit kondens vid temperaturskiftningarna nu när jag inte har värmen på inne som i vintras.
Även en del sängkläder som har legat i en trälåda som står på golvet har blivit lite fuktiga men inte mer än så.
Jag tänker att det borde ha luktat men det kanske det gör och att jag inte märkt något för att jag blivit tillvand?
Jag får prata med hyresvärden hur vi skall lösa det, egentligen är det ju inte mitt problem, snarare vårt eller hans. 🙂
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#16 Så jobbigt.
/Maria