Godmorgon måndag 4 april
God morgon på er.
Här är 4 grader och det regnar ihållande. Skitväder😉
Hoppas ni får en fin start på veckan.
/Maria
Regn här också men endast 2 grader och blåst.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Godmorgon!
3 grader idag
Får skippa idrotten, det går knappt att gå på foten.. /:
#2: vilket fint växthus 😃
God morgon 😊
Regn 🌧 och +2 med risk för snö ⛄️ Snart blir det att ta bussen in till Göteborg för att återförenas med silverpilen 😊 Ha en härlig måndag allihop
/Désirée
God morgon.
Två plusgrader och snöblandat regn. Definitivt skitväder.
#0: ja regn är såå tråkigt! Men här säger de att "det måste komma regn". Det är tydligen torrt i marken fast det är gegga på cykelvägen här utanför.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon från 4-graders söder med moln. Har regnat i natt men vi behövde regn då det inte hade regnat på några veckor som jag minns det.
Tandläkare och skola idag. Dock har jag en 3 timmar lång håltimma mellan tandläkarbesöket och när jag börjar min första lektion. Ska ändå försöka att komma igång med skolan igen efter den värsta depressionen.
Ha en trevlig dag alla!
Godmorgon !
Regn här med , 2 grader . Tittar ut genom köksfönstret och det är grått o tråkigt!
Jaja, , regnet behövs säkert , ,
Ha en fin Måndag alla.
HH 🙂
Här i Uppsala är det nu +1 gr. Det kan komma upp till 10 cm snö och man varnar för halt väglag. Så jag håller mej inomhus idag.
Så nu har sovit en stund. Jag brukar somna på dagen i soffan. Skönt att lyssna på regnet.
/Maria
#8: lycka till ❤️
På e.m. kom det så mycket snö här så det var vitt precis överallt och täckande, som tur är så har allt regnat bort nu.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Ja usch det snöar här nu. Hoppas det går fint att cykla till jobbet imorgon …
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Snöade här vid 17-tiden, så hade ju hoppats på att det inte skulle ligga kvar.
Ser dock ut så här just nu:

får se hur det är i morgon när man ska till jobbet…
- Redigerat 2022-04-04 21:10 av [Moon AppleGrey]