Godmorgon måndag 6 december
God morgon på er.
-6 grader här och snön ligger kvar.
Min bror och svägerska har sovit över och sover gott fortfarande. Min man ska till jobbet så här sitter vi i tystnaden.
Ha en bra start på veckan alla.
/Maria
Godmorgon
Vi gjorde ingenting av det som vi skulle göra igår 😠
Minus 7 grader här för övrigt
god morgon!
Måste bege mig till skolan, först lämna sonen på förskolan. Inte så lockande idag, men vad gör man.
Var på julbord igår, sambons chef som bjöd och jag fick också med, var trevligt :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon
Nu har kylan slagit till rejält.
Minus 19 grader.
Idag håller jag mig nog inne.
Funderar på om jag har allt hemma så att jag kan baka vörtbröd.Har jag det så blir det bakning av idag,
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon 😊 Nu sitter jag i bilen utanför tandläkaren och väntar på en av killarna 😊 Så för ovanlighetens skull surfar jag med mobilen 😊 -4 grader här, så skönt att ha parkeringsvärmare med timer 😊
/Désirée
Godmorgon
-6,3 och snöar. Tid på sjukhus 10:45 men ska lämna av en kanin ca 10:20 utanför sjukhuset. Då jag inte vill köra själv i detta väder kör mannen.
Så hinner inte åka till skogen. Sista hundarna kommer 8:30.
Måste ordna allt med Ralf (kaninen)
Så blir bus i trädgården sen om vi har tur blir det en promenad efter lunch. Är isbana ute.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Godmorgon
Ute är det 15 grader kallt så jag bestämde mig för att jobba hemifrån idag! Jag fryser!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God eftermiddddag. Nu ljuder HesaFredrik.
/Maria
Min bror och svägerska har varit här och sovit över. Så himla roligt att träffas men jag la mig på soffan när de hade åkt och jag somnade i 4 timmar haha.
/Maria