Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 102 ggr
Maria
3

Godmorgon söndag 5 december

Godmorgon på er.

Det känns så ovant att vakna till ett vinterlandskap. -4 har vi ute.

Hoppas ni får en fin andra advent.

/Maria

Zadeira
3

God morgon. Sovit tre timmar inatt. Sjukt rastlös och nervig i kroppen, den ville inte slappna av trots mysig musik, elljuset tänt (vågade inte tända de riktiga om jag skulle somna) och avslappningsövningar. Väntar bara på att få åka iväg och göra dagens ärenden så jag kan komma hem sen igen och röja lite.

DesK
2

Godmorgon 😊 Så vackert med snön ⛄️ Bilen är varm och strax ska jag köra en kille till jobbet 🤗

/Désirée

MonicaLagerquist
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

Minus sex grader och molnigt.
Tvättar sängkläder och väntar på insperation för att baka matbröd.
Andra advent idag Tiden rusar.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Soligajag1
2

Godmorgon alla morgonpigga , , hehe. . Har vart uppe sen 07 , sovit över hos en väninna . Dricker kaffe nu ,m sen hemåt till kissarna.

Önskar er alla en mysig Andra advent .

HH 🙂

HaMsTeRpLaMsTeR123
3

Godmorgon!

Bara minus tre här, vilket dock är bra för då blir det kramsnö.

Gårdagens pulkaåkning blev inte så bra men ska nog åka idag igen med småsyskonen :)

Idag planeras: antingen baka lussebullar eller dekorera pepparkakshus, kanske långskidor, åka pulka,göra snögubbe, läxor i form av glosor, städning, mys😟😅🪴✨

Fridaaaa
1

Glad andra advent! :)

Ikväll blir det julbord. Jag har sällan varit på det pga att det oftast är mycket folk så passa på nu när det är restriktioner, lugnare :) Sambons chef som bjuder. Inte helt fel. Så sonen ska vara hos sin farmor :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

oh-la
1

glad andra advent på er! här börjar vi dagen med en vattenläcka i källaren! tack och lov inget större rör, uten ett rör ner till ett handfat på källartoan. Däremot blir man extra glad att man bestämt att börja dra om alla vattenledningar eftersom denna sprungit läck just på grund av ålder.
Stora tjejen ska på kalas och vi andra ska väl vara hemma och mysa och elda lite. landskapet är ju helt ljuvligt nu med snön!