Har du/ni kamin?
Har du eller ni en kamin hemma? Är ni i så fall nöjda?
Jag blev inspirerad av en fråga i Expressen 😉
Om ni inte har kamin skulle ni i så fall vilja ha en?
/Maria
#0: Jag har ingen kamin men skulle gärna ha en i framtiden.
// Harley
Inte kamin men kakelugn. Så skönt att elda i den
Stolt ägare till tre La permer
Vi har kamin och är jättenöjda. Det enda problemet är väl att det blir fööör varmt.😉
Vi har ju så litet så det blir så fort uppvärmt.
/Maria
Vi har vedspis i köket, öppen spis med insats i vardagsrummet och två små emaljerade kaminer på övervåningen.
Jag har en kamin i sommarstugan skönt elda i den när det är lite kyligt. För mysfaktorn(+extra säkerhet under strömavbrott) skulle jag ju vilja ha det i den permanenta bostaden men har man lägenhet funkar det inte så bra.
Japp! Vi har en liten gammal karmin :) Jag hade velat ha en som man ser brasan liksom men denna värmer bra så :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
I vår stuga har vi det.
Inte hemma. Har pratat om det men vet inte var den ska vara isf
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag läste "Har du kanin" 😁🐇 och skulle just börja prata kaniner …
Kamin har vi inte, men vedspis. Utan den skulle vi inte klara oss, brukar vi säga, när vi står där och värmer oss den kalla årstiden, torkar tvätt ovanför den eller lagar mat på den sköna värmen.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Läste också "Har du kanin"…
Nej vi har inte det eller vedspis. Men det skulle vara trevligt eftersom varje gång vi har varit med bekanta som har det så sätter jag mig alltid intill den.
Läste också ”har du kanin” 😃 Vi har kamin i tv-rummet och vedspis i köket, men vi eldar sällan i dom. Dock är det jättebra att dom finns, när det blir strömavbrott.
/Désirée
Haha. Vi har ingen kanin heller😄
Så roligt att så många har möjlighet att elda.
/Maria
Vi har kamin och eldar när vi riktigt fryser. Det är jättemysigt att elda och katten Charlie uppskattar det mycket!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Vi har en kamin att värma upp huset med. Blir mysigt att stå framför kaminen, men det blir snabbt för varmt.
Mvh
Mig