Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 114 ggr
Maria
3

Godmorgon onsdag 22 september

God morgon på er.
Här är 10 grader ute och Lakritz är ute så dörren i vårt uterum är öppen. Det blåser kallt om fötterna😊

Ha en bra dag mitt i veckan.

/Maria

[EM_L]
1

God morgon!

10 grader här och verkligen kallt. Saknar redan värmen från sängen. Påväg att ha bild i skolan. Telefonens skärm är sprucken så ngn typ av tejp får fixas sålänge innan jag kan skaffa mig en ny.

Ska försöka att hitta ett deltidsjobb som gymnasieelev också men har ingen aning om vart jag ska börja.

Ha en trevlig dag!

MonicaLagerquist
2

God morgon
Mulet och sju grader.
Trist att det är mörkt och kallt.
Vill ha ljust och värme.

Vi har börjat elda varannan dag så igår eldade vi så det är varmt inne ialla fall.

Stolt ägare till tre La permer

aggeelin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!
Ja nu börjar "frystiden" för oss som är frusna! Det här är en tid att bara ta en dag i taget. Jag har svårt att förstå den som säger att de längtar efter hösten. För mig är hösten mörker, kyla, gråväder, blåst, regn. Knopparna växer på novemberkaktusen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2

#3 Åh vad jag känner igen mig. Det enda positiva jag kommer på är de vackra färgerna.

/Maria

DesK
1

Godmorgon 😊 Nja, längtar till hösten är väl mycket sagt, men färgerna är vackra och luften klar, när det inte regnar. Det är mysigt att tända en brasa och levande ljus 🔥🕯
Idag ska Zaki och jag ut på ett litet äventyr 🤗🐕

/Désirée

Soligajag1
1

God Lunch time !

Jag har sovit och sovit , , huvudvärk i morse, tog ett piller och la mig igen , sov i flera timmar.
Tog en kopp kaffe nyss . Är hungrig med så jag ska värma i ordning maten jag lagade igår kväll. Tur att jag fick ett ryck igår .

Pasta med korv och skinksås .

Ha en fin dag alla.

HH 🙂