Godmorgon söndag 19 september
God morgon på er.
Vi har8 grader ute och det är aningen mulet.
Jag hoppas att ni får en fin söndag vad ni än hittar på😊
/Maria
God morgon.
Sju grader ute. Planen för dagen är att veckostäda hos marsvinen, och klippa en massa klor.
God morgon
Halvmulet och 8 grader.
Mennen ska på loppis och jag ska ut och gå.
Ha en skön söndag1
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon !!
Lite seg från gårdagens tjejkväll, , men mycket trevlig tjejkväll med skratt och bus!!
Tar en kopp extra starkt kaffe och vaknar till liv.
Mmmm, , , trötter , tar min bok och kaffe +att jag tar det lugnt.
Trist väder ute , väntar en stund med promenaden.
Ha en fin Söndag alla.
HH 🙂
Godmorgon 😊 Min väninna och jag hade en helt underbar eftermiddag igår. Vi startade med världskulturmuséet och kimonoutställningen, så många vackra kimonor 😍 Spännande att läsa lite om deras historia. Sedan strosade vi genom stan till restaurang Amoshi, där vi först drack varsitt glas Cava och sedan åt, jag åt sashimimix och drack en Sapporo-öl till, sedan strosade vi vidare till Alströms café för Cappuccino med kokostopp och så flanerade vi vidare till hotell Eggers där vi avslutade med ett glas Cava. Det blev många glada skratt under hela eftermiddagen 🤗 Till sist en spektakulär kimono-klädsel och en lite mer traditionell.
/Désirée
Morgon!
Hade velat rensa ut helt i boden så jag kunde få in kaninerna där. Måste dock ha hjälp av sambon, han är inte så taggad, se om man kan övertala honom ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 Låter som en härlig dag.
/Maria
#4:
WOW! Vilken helkväll! Underbart god mat och dryck + ännu mer godsaker och efterrätt . Kan tro ni skrattat en del under kvällens gång!! Men det va ni värda!!! Härliga bilder !!
Ha en trevlig Söndag ! Kram// Soligajag1
HH 🙂