Godmorgon söndag 22 augusti
God morgon på er från ett Göteborg med10 grader och det ser ut att bli blå himmel.
Idag ska vi på 20-års kalas mitt på dagen. Det är min brorsdotter som dessutom nyss fått sin första egna lägenhet så det ska bli spännande att se den.
Ha en bra söndag alla😊
/Maria
God morgon
Sol och nio grader.Ska straxt ut och gå en sväng.
Jag åker ju med mannen en bit och går sen hem.Det finns tre olika vägar att gå hem En längs landsvägen den biten är nio kilometer lång en genom skogen den vägen är sju kilometer lång och en längs gamla järrnvägen den är 6 km lång.Igår valde jag att gå landsvägen för att förra söndagen gick jag via skogen och den var lite jobbig för det är så mycket löst grus att gå i så jag valde landsvägen.Såklart var vägen ny harvad och jättejobbig att gå på.Fyra km i lösgrus innan jag kom upp på asfalt.
Nu ska jag fundera vilken väg jag ska gå idag.
Ha en skön söndag
Stolt ägare till tre La permer
God morgon.
Sol och nio grader här också. Eftersom det är söndag så ska jag göra det jag alltid gör på söndagar. Veckostäda hos marsvinen.
Kan väl säga god kväll här också! Idag har varit en tursam dag för mig. Hittade ett par byxor och en skjorta på second hand som jag gillar väldigt mkt. Också present till en kompis.